bambam Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg har en slik overgang : OBS, Bilder! Hvordan må jeg gjøre for og få denne til og fungere, det går ikke og bare sette den i COM porten og stappe i en kryssa tp. Tips? Har noen sett en slik før? Erfaringer? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 JHvordan må jeg gjøre for og få denne til og fungere, det går ikke og bare sette den i COM porten og stappe i en kryssa tp. Tips? Har noen sett en slik før? Erfaringer? Selv om det har RJ45 muligheter så har det ikke noe med nettverk og gjøre. Dette er en overgang som gjerne blir brukt mot routere og andre ting som har en RJ45 plugg i stedet for en RS232-port for konfig o.l. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Selv om det har RJ45 muligheter så har det ikke noe med nettverk og gjøre. Dette er en overgang som gjerne blir brukt mot routere og andre ting som har en RJ45 plugg i stedet for en RS232-port for konfig o.l. Helt korrekt! Jeg bruker en slik for å programmere PLS'er. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Ah, jeg forstår. Er det noen som har bruksområdene til denne lille dingsen? (Har ikke noe navn på den, så kan ikke google det nei). Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Ah, jeg forstår. Er det noen som har bruksområdene til denne lille dingsen? (Har ikke noe navn på den, så kan ikke google det nei). Hvis du ikke har noe som krever en slik overgang er den neppe mye og ha. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Ok, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå