Gå til innhold

[Løst] Foto album på Flickr

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har først i år begynt å legge ut bilder på Flickr i stort omfang. Jeg ser at noen har lagt ut bilder som har: The owner has disabled downloading of their photos.

Hvordan får jeg disablet slik at ikke mine bilder kan bli nedlastet av andre?

Jeg ønsker å dele bilder i original størrelser, men ikke hvis jeg ikke får til slik at andre ikke kan laste de ned.

Mitt fotogalleri

http://www.flickr.com/photos/44829438@N03/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med pro-konto, som du har, så skulle det være mulig.

Når jeg går inn på et bilde som

Cemetery in Vardø

..så får jeg

Download The owner has disabled downloading of their photos

Sizes Square (75 x 75) Thumbnail (100 x 66) Small (240 x 159) Medium 500 (500 x 332) Medium 640 (640 x 424) Large (1024 x 679)

..Jeg får ikke større størrelser, og jeg får "The owner has disabled downloading of their photos".

Når du har tre "ikke" i siste leddsetning der - mener du å si at "Jeg ønsker å dele bilder i original-størrelser, men så andre ikke kan laste de ned"?

Når det gjelder å vise bilder er det slik at hvis andre kan se et bilde i stor oppløsning, så kan de for alle praktiske formål også laste dem ned. Man kan gjøre det krøkkete for dem, men for at browseren skal kunne vise et bilde, så skal bildet lastes ned til browseren. Sånn fungerer det.

Du kan velge å ikke dele bilder i høy oppløsning, og så kan andre ikke laste ned bilder i høy oppløsning, fordi de ikke er der i høy oppløsning - eller så kan du dele dem i høy oppløsning, og så kan andre laste dem ned, fordi de er der i høy oppløsning.

Når det gjelder hva andre kan og ikke kan på din egen Flickr-profil - prøv å surfe med en annen type browser, hvor du ikke er logget inn. Så ser du hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...