fjarle Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er kraftig maskinvare og 3D-kamera nok til å skille seg ut? Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 For min del kunne de like så greit ha kuttet ut 3D-kamera og fått redusert prisen, eventuelt kompensert med et dugelig vanlig kamera. Kraftigere maskinvare kommer jo alltids godt med, selv om jeg synes at rammen blir noe vel dominerende. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 8000 kr syntes jeg er for mye for en slik tablet. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ja, med den prisen vil de vel ikke selge mye. Og 3D kamera? Kan ikke helt se behovet på en tablet... T.o.m. overhypede ipad koster jo endel mindre. Venter heller med spenning på prisene og lanseringen av Xoom og Galaxy 10.1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Fjern 3D kamera (hva i svarte trenger man det til?), og senk prisen. Jeg vurderer den sterkt. Akkurat passe størrelse er det også, samt at den har Honeycomb, som er positivt. Endret 28. februar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg finner ingen andre kilder som kan verifisere Batteri: 6400 mAh, kan noen hjelpe til her. Hvis dette stemmer, så er det jo dette helt supert. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Blåbær: Det står i LGs offisielle lanseringsmateriale http://download.amobil.no/lgpad.pdf Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Takk, det er jo på høyde med blant de beste batteriene til vanlige bærbare. Godt å se at lg har tenkt på det men regner med at 3D og slikt sluker batteri. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Lol, android på tablet Venter heller med spenning på prisene og lanseringen av Xoom og Galaxy 10.1 Javisst, Xoom med sin ikke-fungerende minnekortslot, "framtidige" 4g oppgradering som man må sende dritten tilbake for å teoretisk få en gang i framtiden, og århundrets mest uferdige versjon av android kjørende. RDF gjelder ikke kun eplefolket, ser jeg. Men dæven så mange megahertz man får til å kjøre angry birds med. Endret 1. mars 2011 av Lilac1 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jøss, hvem slapp deg ut av buret? ...vært en stund nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg