Gå til innhold

Burn notice Torrents

DaXoN

Anbefalte innlegg

Ok, jeg har prøvd og finne sesong 1 på kickasstorrent og på piratebay men de er alle med utrolig få som deler og tar gjerne 1-2 timer per episode :/

Er det noen som vet om noen sider som kanskje har ? : ) eller som har sesong 1 som de kan laste opp ? :3 hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit la meg formulere det på en måte som passer bedre da.

Er det noen som har en link her eller på pm til en side der man kan laste, gjerne en som er lik piratebay som dere har personlig kjennskap til.

Vil også gjøre moderator oppmerksom på at siden reglene sier

Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann

så gjelder ikke det linker til sider som piratebay og lignende siden de også har lovlig torrents.

Sånn! happy nå?

som om du aldri laster noe som helst

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Om jeg laster ned eller ikke har det aldri vært noe spørsmål om. Det er linking til opphavsrettet materiale her på forumet som det som regel har vært slått hardt ned på. Ikke at jeg skal si meg helt enig i akkurat den håndteringen av reglementet, men det får være likt for alle. ;)

Lenke til kommentar

Sånn! happy nå?

Nei.

Hadde du spurt om tips til gode torrentsider for lovlige torrents hadde det vært noe helt annet, og noe vi hadde akseptert. Men dessverre spør du åpenlyst om nettsider hvor du kan finne noe som er beskyttet av opphavsretten, og alle linker vil derfor være i strid med retningslinjene våre.

Tråden stenges. Reaksjoner tas på PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...