Cuneax Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Nye øreplugger med Bluetooth-teknologi ser ut som dog tags og tåler en støyt. Les mer Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Outdoor Technology slipper nye øreplugger som ser ut som dog tags – eller militære identifikasjonsmerker på godt norsk. Nå kan du med andre ord gå rundt og se ut som en soldat når ørepluggene ikke er i bruk, og få mange nye venner og beundrere. ... Fikk artikkelforfatteren tilsendt et sett gratis for å skrive dette? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg kan ikke si at de i det hele tatt ser ut som dog tags... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Tøft? Vel...Ser ut som om fyren har stappet noen Swiss Army knifes i ørene... :!: ... Fikk artikkelforfatteren tilsendt et sett gratis for å skrive dette? Ja huff, tenkt at et audio/bilde webside gidder å ta seg tid til å formiddle om noe som er lyd relatert...makan.... Endret 28. februar 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 ... Fikk artikkelforfatteren tilsendt et sett gratis for å skrive dette? Ja huff, tenkt at et audio/bilde webside gidder å ta seg tid til å formiddle om noe som er lyd relatert...makan.... Mye kan se teit ut om man siterer deler av det en person sier. F. eks: ... Fikk artikkelforfatteren tilsendt et sett gratis for å skrive dette? Ja huff...makan.... Hvordan kan du være enig i noe sånt? Jeg tipper det var mer det siste the_fire siktet til: Outdoor Technology slipper nye øreplugger som ser ut som dog tags – eller militære identifikasjonsmerker på godt norsk. Nå kan du med andre ord gå rundt og se ut som en soldat når ørepluggene ikke er i bruk, og få mange nye venner og beundrere. ... Fikk artikkelforfatteren tilsendt et sett gratis for å skrive dette? 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Mye kan se teit ut om man siterer deler av det en person sier. Du snakker om? Sisterte hele kommentaren hans. Les litt før fu forsøker å være så veslekjekk. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 ... Fikk artikkelforfatteren tilsendt et sett gratis for å skrive dette? ^ Blir litt tatt ut av sammenhengen når du ikke tar med det the_fire henviser til. Jeg prøvde bare å forklare at det er forskjell på å kommentere at en setning fra en anmeldelse er teit og å antyde at hele produktet og/eller anmeldelsen er teit. (Sitter med følelsen om at 95% av alle diskusjoner/krangler på nett bunner ut i misforståelser...) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Du har nok rett. Mange tar glede i å rette på andre, deriblant meg selv. Dessuten tror jeg ikke selve produktet artikkelen skriver om vekker stor interesse hos brukerne som oftest kommenterer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg