designerus Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 snesoey: Det var "bare" 4 px. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 snesoey:Det var "bare" 4 px. Nærmere 3 :wink: Decline: Av en eller annen grunn er jeg oftere innom her.. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 snesoey:Det var "bare" 4 px. Nærmere 3 :wink: Decline: Av en eller annen grunn er jeg oftere innom her.. ??? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Decline: Av en eller annen grunn er jeg oftere innom her.. ??? .. enn dyret (for kommentar) :wink: .. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 snesoey:Det var "bare" 4 px. Nærmere 3 :wink: Decline: Av en eller annen grunn er jeg oftere innom her.. Okei! Det var 3,5! Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Dere er flinke som finner negative ting med siden.. finner ikke noe å si på jeg :smile: . Egentlig lurte jeg bare på hvilke programmer du bruker når du lager sidene dine Decline Lenke til kommentar
Decline Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 bruker photoshop 7 for grafikk og layout. Så bruker jeg et WYSIWYG (What you see is what you get - aka. dreamweaver etc.) program til å sette opp i HTML. Denne gangen fikk jeg heller hjelp til en jeg kjenner, som skrev HTML'en for hånd + litt php. Ansiktet lagde jeg i poser, for så å gjøre en del forandringer/manipulasjoner i photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå