Gå til innhold

Nytt design på portfolio side

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve å legge ut siden min her hvor det er blandet med folk, dvs. ikke bare designere som i de andre forumene hvor jeg har lagt den ut.

http://decline.gfxvision.net/

Jeg hadde først en splash side (forside), men synes ikke den hadde noe for seg, ble bare i veien, så jeg har fjernet den.

Skal ikke være noe bugs i kodene, grei php og sånt.

Prøvde også å gjøre noe litt nytt. Det ser dere vel hovedsaklig på oppsettet, der det blant annet scrolles vertikalt. Har fått både kyss og spank for dette, noen vil helst ha det gode gamle, mens andre liker utfordringer og nye ting. Det blir mest opp til deg selv antar jeg...

Ikke så opphengt i karakterer...men...karakter? :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kryr jo av talentfulle mennesker her jo. :woot:

Micket bra side.

Likte faktisk sideveis skrollingen, men jeg tror det hadde lønt seg om du hadde benyttet en annen skrollmekanisme. Problemet er at også menyen din strekker seg nå. Det blir litt feil.

Hvorfor ikke bare bruke et frameset? Da kunne du fått skrollbaren rett under portfoliobildene også... mere naturlig.

Karakter? Hva er det for no? Hmmm... Karakter: 5.5/6.

Lenke til kommentar

Har faktisk tenkt på en IFrame, altså at bare området med innholdet scroller. Men for det første må jeg da blir det en del jobbing, fikse nytt oppsett osv. dessuten vil det da bli en scrollbar innenfor designet som vil se en smule malplassert ut :shrug:

Men takk for kommentarene!

Lenke til kommentar

Tøff, tøff side!

Likte hun dama på høyresiden..

Synes kanskje hover-effekten i menyen (blinkende strek under) var litt "masende". Hva om den for eksempel bare hadde fadet sakte inn og blitt der, for eksempel?

Copyrtight-teksten kunne kanskje vært i samme farge som logoen over selve siden.

Det var det eneste jeg kunne finne.

Vel, da drar jeg. Kommer tilbake om tre uker... :smile:

Lenke til kommentar

Nesten ingenting å utsette på den siden. Rili najs!

Bare det med den blinke-effekten på mouseover i menyen... Jo, åsså at menyen kom helt til høyre på "Portfolio". Bruker Opera, men skal det ha noe å si?

Skal ikke klage, men animert avatar er ikke helt lovlig. Dog, den var tøff...

Anyway, slikt tar mods seg av...

Lenke til kommentar

snertne sider, selv om horisontal scrollbar er noe av det mest irriterende som finnes. er også enig at den blinke-hover-effekten var litt voldsom. thumbnail-bildene i galleriet burde også vært lik høyde, nå så det litt hulter-til-bulter ut.

ja, også animert avatar fnyser vi av. får ikke jeg ha min fine "spank the monkey"-gif, så skal ingen andre ha det heller.

Lenke til kommentar
det er de som driver forumet som har bestemt det. ikke noe animert, punktum. skjønner egentlig fint hvorfor, når man ser på enkelte andre forum.. der er det hoppende elger, hodeskaller som viser fingeren og det som verre er, over alt. det blir litt for mye sirkus hvis det er 20 forskjellige gif'er på en side.

Stemmer. Se under:

Avaterer skal ikke overstige 50*50 pixler, 6kb, animert eller være av støtende materiale. Bruker kan bli tatt fra muligheten til å vise avatar etter brudd på dette.

Tøff avatar du har, men allikevel, regler må følges! :wink:

Lenke til kommentar

der det blant annet scrolles vertikalt. Har fått både kyss og spank for dette,

*SPANK*

Scrollhjulet mitt funker ikke med denslags :evil:

Men ellers så det meget bra ut! :woot:

En liten ting tho: menyen i portfolio ble forskjøvet til høyre. Ser bare halvparten av den uten å scrolle. det var litt plagsomt :roll:

Karakter: 5- (scrolleren trakk ned endel)

Lenke til kommentar

Ja!!! Endelig ser jeg at noen lager sider med table width=100%

YES! :woot:

Men du tenkte vel ikke på de som har 800x600? Minimum er 1024x760 i ditt tilfelle.

Skriftstørrelsen skal helst ikke fikseres.

Skjeivt her:

dec.gif

Var det nødvendig med et slikt bilde?:

top.jpg

Ordet "Decstudios" er skrevet hele 5 ganger på første siden. 3 forskjellige skrifter... Og logoen er på begge sider av siden,-- en til venstre og en til høyre -- på hodet. Litt dumt, synes jeg...

Lenke til kommentar

designerus, takk for tipset, skal fikse den logoen :wink:

Siden funker jo i 800x600 men litt ekstra scrolling som jo kan være litt irriterende :roll:

Loomy, På de fleste mus med scrollehjul kan du bare trykke ned scrollknappen, så kan du scrolle alle veier med en sånn fiks ting...

Er også klar over det med menyen. hmm..får se om jeg finner noe lurt å gjøre..

- Får vel bruke en ikke animert avvis' da... :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...