Oskeen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 tittel sier jo en del.. men kan noen gi tips på kosthold for maksimal muskelmasse økning!? Trener ikke så ofte, har ikke tid eller motivasjon til det, men trener som regel 3 ganger i uka(kondis ser jeg da ikke på som trening. rett og slett helt naturlig med løping ). Mandag, onsdag og søndag. trener da hele kroppen og merker forandringer, men trenger kanskje et annet kosthold for økt muskelmasse Takk! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ta deg 10 min, og søk om dette på nettet, det står SÅ mye om det, og det er så mye DISKUSJON rundt dette, me generelt; eat until you drop. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Få i deg mye proteiner, og sørg for å spis mer enn du forbrenner. 2500-3000 kcal bør du få i deg i løpet av en treningsdag om jeg husker rett. Melk, fisk og kjøtt er god næring. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Melk blir du feit av, og det er ikke så sundt som alle skal ha det til. Google it. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Han skulle opp i vekt, skulle han ikke? Og btw, man blir ikke feit av melk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Melk blir du feit av, og det er ikke så sundt som alle skal ha det til. Google it. Hva i granskauen er det for en kommentar? Melk inneholder kalorier, ja. Det samme gjør all annen mat. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Han skulle opp i vekt, skulle han ikke? Og btw, man blir ikke feit av melk. Man blir feit av melk i ekstreme doser, men folk som meg som har vansker med å spise nok og få i oss nok protein har MEGET godt av å drikke en del melk Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Man blir feit av salat i ekstreme dose også. Bare se på Manny fra Istid. 1 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Istedenfor å slenge ut ubrukelige påstander, så les dere opp på temaet. Dere minnner meg om meg selv i statsvitenskap seminarene. Endret 3. mars 2011 av PaperWalls Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Istedenfor å slenge ut ubrukelige påstander, så les dere opp på temaet. Takk det samme. 2 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Greit, jeg gir deg opp, du får kjøre din egen ignorante båt. Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Melk blir du feit av, og det er ikke så sundt som alle skal ha det til. Google it. Bodyrecomp it. TL:DR; Melk er sunt. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Høyner: http://saveourbones.com/osteoporosis-milk-myth/ 1/1000 linker btw Endret 3. mars 2011 av PaperWalls Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Høyner: http://saveourbones....osis-milk-myth/ 1/1000 linker btw Høyner med denne. Det som skrives i linken din er for det meste bare tullball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå