Deagle_dude Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Heihei alle sammen Som dere sikkert skjønner ut av tittelen så er det enda en komplett n00b på vannkjøling her. har lenge sett på mist sitt trippel rad economy sett, men fant ut at jeg muligens sparer noen få hundringser til og ser om jeg kan få noe bedre. så jeg lurer da på om jeg kan få noe hjelp til og sette sammen et sett?, vil helst bestille fra en norsk nettside. har satt meg et budsjett på 1500kr, og vil da helst ha vann inkludert i den prisen, men det er ikke super viktig. også om noen har noen vennkjølingsdeler som ikke blir brukt tar jeg gjerne imot / kjøper det billig. betaler selvsagt porto! Edit: er kun cpu som skal kjøles ( det er en i7 950 ) og alt skal Inn i ett Haf X kabinett, så vil helst ha en pumpe som ikke er giga stor, da den mest sannsynelig må monteres oppå strømforsyning. Edit2: Har sett litt mere på det og har bestemt meg til at jeg sparer til at jeg har 2k og bruke, og kan muligens bestille fra utlandet. har sett litt på EK sitt H30 LT 360 sett. Mvh Deagle Endret 28. februar 2011 av Deagle_dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå