kompliserte Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva er den beste måten for å bli kjent med norske gutter og jenter, hva slaks person (venn)liker de (dere)best,? 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Den "beste" måten er vel igjennom skole, jobb, idrett og andre fritidsaktiviter antar jeg. Hva slags venner/personer vi liker er vel helt opp til vær enkelt. 1 Lenke til kommentar
kompliserte Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Det er ca, to og halv år som jeg er i Norge, men ble ikke kjent med en norske ungdom, det er viktig for meg for å komme fort inne i norske samfunne, men jeg må finne hvordan? 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Som untouch4ble skriver har folk ulike oppfatninger og verdier når det kommer til vennskap. Det beste tipset jeg har er å bare være deg selv. Hvor du finner venner kommer litt an på. Går du på skole? Jobb? 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Vennskap oppstår som regel ved felles interesser. Du må bare finne noen som har de samme interessene som du har, det hjelper deg på god vei. Og letteste måten å finne det ut på er å snakke med folk. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Begynn med en fritidsaktivitet, for eksempel fotball. 2 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det er ca, to og halv år som jeg er i Norge, men ble ikke kjent med en norske ungdom, det er viktig for meg for å komme fort inne i norske samfunne, men jeg må finne hvordan? God holdning! Fortsett sånn . Altfor mange innvandrere som isolerer seg vekk fra samfunnet i egne grupper uten noe ønske om å integrere seg. Venner får du via skole, felles interesser osv... Det ordner seg nok etterhvert. Hvis du går på skole er det veldig enkelt. Engasjer deg og bli med på aktiviteter så treffer du folk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Vær utadvent og ta intiativ. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hei 1gutt! Jeg vil absolutt anbefale å begynne med idrett. Du har mange forskjellige idretter å se til, blant noen er fotball en idrett som du kan holde på med hele året. Noe annet er kalt "Allidrett" som en en gruppe der de driver med forskjellige aktiviteter. Du kan for eksempel lese om hvordan allidrett fungerer i Trondheim her: Byåsen Allidrett. Andre idretter du kan se til er: Håndball Ishockey Langrenn Friidrett Men det finnes mange flere. Hvis du går på skole kan du prøve å spørre en av lærerene dine om hjelp. Håper virkelig du lykkes med dette Lykke til! Lenke til kommentar
kompliserte Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg går på skol som er bare invandrer det samme på jobben, men jeg går jo bare på styrketrening og der er blanding av norske og utlendinger, men i alle fall takk av deres gode komentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå