Gå til innhold

Anbefalinger på webhotell [hjelp]

Anbefalte innlegg

Var imponerende den over der til minebubble.tk o.O

Tør vi fullføre trace, cruzader? Jeg er sikker på at både tusser og troll dukker opp før rekka der blir ferdig ^^ Eller kanskje den fører til verdens ende :D Tok meg over 5 min å kjøre den til 47 fra uninet isp før i dag...

jeg skjønnte ingenting :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Subsys er nok utmerket for småsider.

Men de har 15ipr totalt, jeg leier for øyeblikket 100.

Så skulle jeg flyttet ville jeg havnet 85ipr i minus selvom de hadde gitt med kontoer over alle ipne deres.

Oioi! Kan se at det er et problem.. Hvem leier du av? Og tør jeg spørre hva du gjør med 100 ipr? :hmm:

Lenke til kommentar

Sk!ppy: hva mener du med at den ikke har fri båndbredde?

For 5 personer holder kanskj båndbredden fint, men så fort det blir litt press på siden så er ikke hosten interresert i å ha deg der, for du koster for mye i forhold til penger tjent.

Lenke til kommentar

Sk!ppy: hva mener du med at den ikke har fri båndbredde?

For 5 personer holder kanskj båndbredden fint, men så fort det blir litt press på siden så er ikke hosten interresert i å ha deg der, for du koster for mye i forhold til penger tjent.

r det bare plass til 5 personer??? Det skal være 10-14 personer. det skal være en server website til en minecraft server. E du heeelt sikker? vær så snill'a. Jeg har ikke krdeditt kort kan derfor ikke kjøpe host..Men er du heelt sikker+?

Lenke til kommentar

Subsys er nok utmerket for småsider.

Men de har 15ipr totalt, jeg leier for øyeblikket 100.

Så skulle jeg flyttet ville jeg havnet 85ipr i minus selvom de hadde gitt med kontoer over alle ipne deres.

Oioi! Kan se at det er et problem.. Hvem leier du av? Og tør jeg spørre hva du gjør med 100 ipr? :hmm:

Er hos gigenet.

Mye ips er for seo, lager du 100 sider som alle har linker til en side teller de linkene som null for søkemotorer siden samme ip og automatisk bustet som linkfarming.

Så 2sider begge på 20.20.20.20 gir null "poeng" i søkemotorer linker de mellom hverandre.

Mens har du 20.20.20.100, 20.20.20.101, 20.20.20.102, 20.20.20,103, 20.20.20.104 etc oppover til 20.20.20.199 så starter vi snakke.

Har nå 100 blogs alle PR2-4, linker alle 100 videre til samme side, så er det PR5-6 neste oppdatering for den siden og høyt oppe i google sine resultater.

Det er slikt som betales bra for :)

Forøvrig Noreply om det at du ikke har kredittkort er eneste som stopper deg fra leie, så kan du kjøpe SpendOn kort på blant annet narvesen.

Du betaler da 35kr + det du vil putte på kortet, så for f.eks 435kr får du et kort hvor har 400kr som kan brukes.

SpendOn er et visa kort som du kan bruke til kjøpe dugandes hosting, og alt annet på nettet :)

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

5 personer var bare ca, har ingen anelse om hvordan serverkapasiteten er her, det er bare hva jeg antar og hva som er ca vanlig.

Finnes det ikke no gratis webhost nærmest norge? Sverige? Danmark?

Det gjør det helt sikkert. Se her.

Har jo gjort det tusen ganger, alt jg finner er home.no /start.no(lagt ned).

@Cruzader

Men det er jo dyrt da. man mp ha minst 200kr påfyll . Er'e mulig ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...