baarsk Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg er den lykkelige eieren av en E-330 og en FL-36r, pr. i dag bruker jeg blitzen påmontert kameraet, eller den utløses av den innebygde blitzen. Nå har jeg lyst til å prøve en kablet- eller radioløsning, for kontroll av blitsen. Har leitet høyt og lavt på diverse nettsteder etter disse, men finner ikke noen radioutløser som helt klart støtter E-330. Det samme gjelder for kablet løsning, der finner jeg kun de med svært kort ledning. Noe av poenget må være at kamera og blitz kan kommunisere, i alle fall med den kablede løsningen. Er det noen som kan hjelpe meg med noen typer/leverandører og eventuelt en nettadresse ? Sitter stor pris på de svar som kommer.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen er det, fant i hvertfall 10 meter lengde, med du får lete etter riktig lengde selv Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Noen er det, fant i hvertfall 10 meter lengde, med du får lete etter riktig lengde selv Genialt, fant ikke den sist jeg var inne. Takk for hjelp :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå