OleP Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 jeg har kjøpt meg en p800 og fått lagt inn opera som nettleser. problemet er at jeg ikke får brukt det.. hvis jeg skriver: "http://www.sol.no" søker den lenge før jeg får beskjed om at den ikke klarte å finne siden.. hva er galt? Lenke til kommentar
OleP Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 hadde vært greit om noen visste hva som er galt.. reiser til utlandet i morgen. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 får beskjed: "Siden kan ikke vises. serveren kan være nede. Prøv igjen senere". Lenke til kommentar
smh Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Du må sette opp gprs med Internet som APN, og ikkje wap som APN. Det skal også fungere på oppringt GSM nettverk. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Klar over at han skrev dette for over 3 mnd siden? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 3 mnd siden? lol.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå