black_sheep Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Av en eller annen grunn har jeg ikke lyd på pc'n. Under lyd og lydenheter står det : ingen lydenhet, ei heller avspillingsenhet. Hva gjør jeg? Prøvde meg å søke etter driver uten hell Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Av en eller annen grunn har jeg ikke lyd på pc'n. Under lyd og lydenheter står det : ingen lydenhet, ei heller avspillingsenhet. Hva gjør jeg? Prøvde meg å søke etter driver uten hell Jau, det er vanskelig å søke etter driver når du ikke vet hvilken maskin du skal finne driver til. Og det er meg heller ikke bekjent at klarsynte datafolk ferdes på dette forumet, så du får prøve å finne en annen glasskule. Eller evt få et kyndig dataverksted til å fikse maskinen. Lykke til Endret 27. februar 2011 av geir__hk Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Greit greit, litt kjapp..Asus eee 1005-ha er det vel den heter. Vet ikke om en annen glasskule.. Lenke til kommentar
Konsmo90 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Gå inn på denne linken: http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us i første feltet velg Eee Family i andre feltet velg velg Eee PC i tredje feltet velg Eee pc 1005HA lastned lyd driveren og se om det funker. (Pass på å velg riktig OS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå