jaybob Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei. Er det mulig å få internett på en stasjonær PC, hvis du kobler den med en LAPTOP , som leecher trådløst? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei og velkommen som medlem Om du setter opp en nettverksbro mellom det trådløse kortet og ethernet kortet på laptopen og har en krysset kabel (noen ganger fungerer vanlig kabel og..) og kobler den i en stasjonær så skal det fungere. Kjørte dette selv før jeg skaffet meg trådløst nettverkskort. Lenke til kommentar
jaybob Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Ok, thx. Much app! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Om du har Windows 7 på laptopen kan du bruke connectify til å lage et hotspot. Så er det bare å koble på de pcene og enhetene du vil. du lager eget WPA passord før du starter opp selve hotspotten Dette forutsetter at du har internett til laptopen gjennom kabel, slik at Trådløskortet kan brukes til hotspot Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hotspot er vel en noe man kan koble til trådløst? TS vil ha trådløst inn på en maskin og kabel videre til en anen maskin. Men må si takk for tipset til programmet, skulle hatt det her hjemme, så nå skal jeg ordne det og Lenke til kommentar
jaybob Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Haha! Oppretta bro som du sa og alt gikk av seg selv etter det. Nå er jeg på nett med begge ! Cheers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå