Aragorn195 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Laptopen min tar flere ganger i uken å restarter seg selv og da får jeg en melding om at maskinen har gjenopprettet seg etter en alvorlig. Hvorfor? Jeg kommer senere til å legge til hvilken filer det går utover viss dette fortsetter. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Laptopen min tar flere ganger i uken å restarter seg selv og da får jeg en melding om at maskinen har gjenopprettet seg etter en alvorlig. Hvorfor? Jeg kommer senere til å legge til hvilken filer det går utover viss dette fortsetter.Du tenker vel på BSOD feilmelding? Først må du aktivere BSOD dersom det er dette som skjer da. Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Igjen har pcen min gjennomrettet seg etter en alvorlig feil igjen og jeg tok å kopier og lim inn, så det er garantert at det er riktig. Er det noen nå som kan hjelpe meg? C:\DOCUME~1\Yngve\LOKALE~1\Temp\WER30b2.dir00\Mini030211-01.dmp C:\DOCUME~1\Yngve\LOKALE~1\Temp\WER30b2.dir00\sysdata.xml Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har ikke en mappe som heter Yngve på min pc, og filene dine har iallefall ikke havnet på min pc. Ta heller å zippe filene du refererer til og så laster du opp på forumet. Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Yngve, det er navnet på brukeren, så hos deg vil det være ditt brukernavn. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Yngve, det er navnet på brukeren, så hos deg vil det være ditt brukernavn. Det han forsøkte å fortelle deg er du ikke har lagt ved filene - bare lagt med peker til hvor de ligger på din fysiske PC. Du bør opplyse feilkoden (fra Bluescreen), vet selv benytte denne i søk på Google. Du må også opplyse om hvilken amskin du har (merke/modell) og hvilket operativsystem du benytter. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg vil anbefale deg å ta maskinen din til et godkjent verksted. Du kan fort gjøre ting verre ved å prøve å fikse sjøl Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Grunnen til at jeg ikke har lastet opp filen er fordi jeg ikke finner den. Kanskje det er det som er grunnen, det vet jeg ikke. Når det gjelder hvilket merke jeg har Futjitsu Siemens, modell vet jeg ikken kan noen si meg hvor jeg finner den så kan jeg si hvilke modell det er, jeg har Windows XP og jeg rekker ikke å lese noe som står på Bluescreenen før den forsvinner. Håper noe av dette hjelper. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ta backup av alle viktige data og formater og legg inn windows på nytt.Hvis samme feil sjer er det sannsynlig du har en HW feil og bør søke hjelp.Forsvinner feilen etter reinnstall var det sannsynligvis virus eller annet problem med windows\programmer. Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har fått et nytt problem med denne laptopen nå. Plutselig tar laptopen å blir svart med et par farget streker vannrett over skjermen i noen sekunder og hele skjermen blir helt svart etter på, det jeg holdt på med forsetter uansett. Hva er problemet? Og så har jeg fått et problem med den stasjonære pcen. Pcen starter, men den lager noen uvanlige lyder før den lager den lager de valige lydene, etter det forsetter den. Problemet er at skjermen ikke får noe bilde og av/på knappen på skjermen blinker som om pcen ikke er på. Da jeg hadde dette problemet tidligere byttet jeg skjermkort, det funket kun noen dager. Jeg har på lyden og skriver inn passordet logger den seg inn, det hører jeg på lyden. Hva er problemet med begge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå