-Léon- Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ser flere og flere tråder med Minecraft spm o.l. Hva med å opprette en egen sub-forum for minecraft slik Starcraft/World of Warcraft har. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Med tanke på mengde aktivitet det er om Minecraft det er så tror jeg det er lurt. Gjør det også enklere å finne info om det. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Er helt enig med trådstarteren. Tenkte akkurat det samme, men ser noen kom meg i forkjøpet . Siden det er såpass mye diskusjon rundt Minecraft burde den fått eigen katagori under Spillforum - For de mest omdiskuterte Endret 27. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Normalt ville eg nok svart "tja" til dette spørsmålet. Men denne gangen kan eg gå med på å støtte ein ny kategori. Spelkategorien er ikkje på topp for tida, så å ta vare på initiativ kan vere eit steg i rett retning. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Woohoo, venter i spenning da Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=766 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg