tussler Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Får en feilmelding når jeg starter pc'en om at det er for lite registerplass, og at jeg bør øke størrelsen for at windows skal kjøre riktig. Har søkt i hjelp uten å finne ut hva og hvor jeg skal endre noe. Er det noen som vet hva dette betyr? (Kjører Windows 2000) Lenke til kommentar
tasle Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Systemegenskaper, Avansert, Ytelsesalternativer, Virtuelt minne, Registerstørrelse Lenke til kommentar
tussler Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Takk! Vil det få noen konekvenser å endre maks registerstørrelse? Noe som vil slutte å virke? Lenke til kommentar
tasle Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Nix, ikke om du har diskplass nok. Du kan øke registerstørrelsen med 50 % i første omgang, og se om det holder. Lenke til kommentar
tussler Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Det funka greit, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Går det an å gjøre noe lignende i xp? Har fått det når jeg starter jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå