jeeee Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvorfor kan jeg komme inn på alle nettsider utenom en (wazzap.no)? Den nettsiden jeg ikke kommer inn på nå, kom jeg plutselig ikke inn på for en uke siden, og har ikke kommet inn på den etter det. Har aldri vært noe problem med det før, og ingen andre har problemer med å komme inn på denne nettsiden nå, så er ikke nettsiden det er noe feil med, da er det enten dataen min eller nettet mitt. Men både dataen og nettet mitt funker fint ellers. Så hvordan kan jeg komme inn på denne siden, er det noe jeg kan gjøre for å få det til? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 kan være din nettlaverandør som ikke liker siden, ellers kan du alltids prøve en proxy-side. Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Hvorfor liker ikke nettleverandøren den siden? Det er jo ikke noe galt med siden sånn sett. Og den likte jo siden før da, for var aldri problemer med å komme inn før. Men hvis dette er tilfellet, hvordan kan jeg få nettleverandøren til å like siden igjen? Hva er en proxyside? Hvordan kommer jeg meg inn der med en proxyside? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Proxy er betydningen når du kjører internet via en annen maskin, det er mange av dem, og de er ofte trege, men kan være vært forsøket. eneste du trenger å gjøre for å komme inn på en proxy, er å søke etter en på nettet, og velge en. tok et rask søk... prøv denne som et eksempel: http://777surfer.info/ Endret 27. februar 2011 av Grambo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå