ToBBeN- Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hva mener dere som tester kameraene egentlig med bra batterikapasiet??... på testen til ixus 400 skrev dere at det var dårlig batterikapasitet...... men under spesifikasjoner på kameraet på sidene her, står det at den klarer å ta 363 bilder....... jeg syntes det er mer en nok... men hva mener dere med bra kapasietet?? MVH Torbjørn Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Ikke vet jeg hva de mener, men jeg merker at batterikapasiteten på mitt IXUS 400 er altfor liten. Jeg merker stor forskjell fra G3. Lenke til kommentar
ToBBeN- Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 men testen som de har gjort på dinside, så har de dratt frem bara batterilevetid under de positive punktene Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Vår testprosedyre er gjengitt nederst på denne siden: http://akam.no/tester/batterikapasitet.html Som du ser avviker denne fra måten du tar bilder på. Vår erfaring er at man får ca 1/2 - 1/3 så mange bilder under vanlig fotografering som på testprosedyren vår. Når vi sier at batterikapasiteten er dårlig er det fordi kameraet får langt dårligere resultat enn de fleste andre, tilsvarende kameraer. Hvis DinSide har fått et annerledes resultat har de enten ikke testet dette, eller testet dette med en prosedyre som gir merkelige resultater. Ixus 400 har IKKE god batterikapasitet. MLW Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Går det da ann å kjøpe batteri til ixus 400 med lengre kapasitet enn det som følger orginalt med? Lenke til kommentar
bananjens Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hallo. Greit nok at det er dårligere batteri på ixus i forhold til noen andre kameraer, men det blir bare helt på tryne når dere sier at batterikapasiteten er DÅRLIG. For oss "vanlige" brukere holder det i massevis, kom akkurat hjem fra 14 dagers ferie og har tatt ca 200 bilder + 3 videosnutter, har også vist bilder til andre flere ganger, fortsatt er ikke batteriet mitt tomt Så min konklusjon er at batteriet er meget bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå