AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei, jeg er en gutt som er ganske forelsket i en jente på samme alder som meg. Jeg gikk i klassen hennes før jeg hoppet over et trinn. Hun satt foran meg før, og vi lo ofte sammen. Jeg har dog en liten følelse av at hun misliker meg grunnet noen kommentarer. Vi møtes kun på teaterøvinger 1 gang i uka, men hun begynner på samme skole som meg til neste år. Liker hun meg? Hva skal jeg gjøre for å få kontakt? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Om hun liker deg? Det er din jobb å finne ut av. For å ta kontakt er det vel bare å gå bort til henne og begynne. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ganske lite info for å kunne konkludere med noe som helst.. Men for å få kontakt så kan du jo begynne med ''hei!'' og følge opp det med ''hvordan går det med deg?'', så da burde det gå av seg selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Jo, men jeg føler at hun ikke har så lyst til å kommunisere med meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg vet det er lite info, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Det med "hvordan går det?" føler jeg blir litt feil for vår alder. (Ungdomstrinnet) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jo, men jeg føler at hun ikke har så lyst til å kommunisere med meg. Da er det ikke stort å gjøre, du kan ikke tvinge henne til å ville kommunisere med deg. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei, jeg er en gutt som er ganske forelsket i en jente på samme alder som meg. Jeg gikk i klassen hennes før jeg hoppet over et trinn. Hun satt foran meg før, og vi lo ofte sammen. Jeg har dog en liten følelse av at hun misliker meg grunnet noen kommentarer. Vi møtes kun på teaterøvinger 1 gang i uka, men hun begynner på samme skole som meg til neste år. Liker hun meg? Hva skal jeg gjøre for å få kontakt? Utifra det lille du skriver er det umulig for en utenforstående og si noe som helst. Hva slags kommentarer var dette du nevnte? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Hei, jeg er en gutt som er ganske forelsket i en jente på samme alder som meg. Jeg gikk i klassen hennes før jeg hoppet over et trinn. Hun satt foran meg før, og vi lo ofte sammen. Jeg har dog en liten følelse av at hun misliker meg grunnet noen kommentarer. Vi møtes kun på teaterøvinger 1 gang i uka, men hun begynner på samme skole som meg til neste år. Liker hun meg? Hva skal jeg gjøre for å få kontakt? Utifra det lille du skriver er det umulig for en utenforstående og si noe som helst. Hva slags kommentarer var dette du nevnte? Eksempel: Jeg lo av noe litt perverst, og da svarte hun med "Herregud, du er så pervers." Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jo, men jeg føler at hun ikke har så lyst til å kommunisere med meg. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Posten over, + at hun av og til går litt vekk fra meg. (Virker det i hvertfall som.) Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Eksempel: Jeg lo av noe litt perverst, og da svarte hun med "Herregud, du er så pervers." Det er bare en bagatell, trenger ikke ha noe å si. Jenter vet jo at gutter ler av litt perverse ting og at vi er litt mer barnslige enn mange jenter tørr å vise at de er. Noe sier meg at denne jenta er veldig fin og vet det veldig godt sjøl. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det er riktig som coyote93 sier, men du bør ikke la være å ta kontakt og vente på at hun gjør det først. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Tusen takk for hjelp! Jeg møter henne på Torsdag, så jeg skal se hvordan det går da. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå