Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er en gutt som er ganske forelsket i en jente på samme alder som meg. Jeg gikk i klassen hennes før jeg hoppet over et trinn. Hun satt foran meg før, og vi lo ofte sammen. Jeg har dog en liten følelse av at hun misliker meg grunnet noen kommentarer.

Vi møtes kun på teaterøvinger 1 gang i uka, men hun begynner på samme skole som meg til neste år.

Liker hun meg? Hva skal jeg gjøre for å få kontakt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

jeg er en gutt som er ganske forelsket i en jente på samme alder som meg. Jeg gikk i klassen hennes før jeg hoppet over et trinn. Hun satt foran meg før, og vi lo ofte sammen. Jeg har dog en liten følelse av at hun misliker meg grunnet noen kommentarer.

Vi møtes kun på teaterøvinger 1 gang i uka, men hun begynner på samme skole som meg til neste år.

Utifra det lille du skriver er det umulig for en utenforstående og si noe som helst. Hva slags kommentarer var dette du nevnte?

Lenke til kommentar

Hei,

Utifra det lille du skriver er det umulig for en utenforstående og si noe som helst. Hva slags kommentarer var dette du nevnte?

Eksempel: Jeg lo av noe litt perverst, og da svarte hun med "Herregud, du er så pervers."

Lenke til kommentar

Eksempel: Jeg lo av noe litt perverst, og da svarte hun med "Herregud, du er så pervers."

Det er bare en bagatell, trenger ikke ha noe å si. Jenter vet jo at gutter ler av litt perverse ting og at vi er litt mer barnslige enn mange jenter tørr å vise at de er.

Noe sier meg at denne jenta er veldig fin og vet det veldig godt sjøl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...