Gå til innhold

Feil med installering fra CD

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har nylig kjøpt og bygget en stasjoner PC, men har et problem når jeg skal installere Windows 7 fra en CD. Når den installerer står den andre % beskrivelsen på 0% i cirka 5 min før det kommer opp en melding der det står: Windows cannot install required files. The file may be corrupt or missing. Make sure all files required for installation are available, and restart the instalation. Error code: 0x80070017

Trenger hjelp med dette problemet fort!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei er ikke en original men brent CD.... Fikk den av en venn som nylig har gjort det samme som meg og brukt den CDen som han brant. Han fikk det helt fint til, men noe feil skjer med meg. "Typisk"... Har også fått kode fra en som eier windows 7 Ultimate men flyttet for en stund siden så det blir litt langt for han å komme hit bare for og låne meg en Windows 7 CD.

Ja har skjekket minne (Du mente vel RAM, vis ikke så har jeg skjekket både hard-disk og RAM'en!

Lenke til kommentar

Alltid morsom å lese slike tråder der folk som har fått piratkopi av Windows 7 sliter med installasjonen...så rart :whistle:

"Shit happens" når du leker pirat, kjøp deg en ekte versjon så slipper du slikt, og har du feil kan du få support.

Bruk piratkopi...let på andre forum som kan hjelpe deg med slikt, om du noen gang kan få det som kalles kvalitetssupport på piratversjoner! :nei:

Lenke til kommentar

Missforståelse: Er en brent CD fra Windows som han hadde allerede kjøpt. Men han har ødelagt CD'en som fulgte med på et vis så han har "koder" ennå men han måtte brenne en ny CD med mapper og greier fra den originale (som sagt, fordi han har ødelagt den org. CDen)når han skulle bruke den på den nye PCen sin. Og jeg fikk låne CDen av han og han gå meg en ORIGINAL kode. Altså derfor ville jeg ikke si at det er noe ulovlig i det.

Han hadde bare ikke forsikring ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Åltså (ifølge meg) ikke piratkopi! :tease:

hi hi. Så morsomt når yngre pirater skal fortelles oss gamle pirater hva som er hva.

Snask deg til butikken og kjøp den en orginal DVD.....

Lenke til kommentar

Missforståelse: Er en brent CD fra Windows som han hadde allerede kjøpt. Men han har ødelagt CD'en som fulgte med på et vis så han har "koder" ennå men han måtte brenne en ny CD med mapper og greier fra den originale (som sagt, fordi han har ødelagt den org. CDen)når han skulle bruke den på den nye PCen sin. Og jeg fikk låne CDen av han og han gå meg en ORIGINAL kode. Altså derfor ville jeg ikke si at det er noe ulovlig i det.

Han hadde bare ikke forsikring ;)

låne CD'en og bruke ORIGINAL kode er i det minste sagt " helt ulovlig "

og brenne en ny CD fra den ORIGINALE, når han har ødelagt denne ORIGINALE høres for meg SYKT ut, men men

Endret av p@ge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...