uffolsen Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Kan DWL-900AP+ stå tilknyttet etter en switch ? Maskina mi skal IKKE skal stå trådløst, derfor switch...noen som veit no om dette? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Med en SÅ informativ topic ser jeg levende for meg at denne tråden blir stengt snart. Les retningslinjene! Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hadde du formulert emnefeltet ditt så kanskje du hadde hatt en kjangs til å få svar... Tatt fra rettningslinjene: " Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". " Lenke til kommentar
talisar Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg kan ærlig talt ikke se hva som var galt med den topicen jeg, men så er jeg smart:) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Den er jo kanskje endret nå, da... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg vet ikke helt hvilket merke det er du har, men ja, det skal gå. Selv har jeg koblet aksesspunkt etter switch, og det fungerer. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 arg! jeg liker ikke sånne overlegne fiser som bare unnlater å svare fordi han bomma på topicen. han har jo bare en post!! jeg gjorde iallefall sånne feil i starten! og ps: jeg vet ikke svaret :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå