Kyppre Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Heisann, etter mye feilsøking uten å bli noe smartere får jeg høre om dere har noen bra forslag. Satt å spilte når plutselig maskinen slo seg av og ingenting mer skjedde. Har forsøkt å ta inn\ut de fleste deler, starte opp uten hdd\ram etc. Maskinen: Master Cooler HAF922 Midi Tower ASUS M4A78T-E AMD 965 Black Edition OCZ DDR3 GOLD XTC 1600MHZ ASUS 6870 MIST 1000W (rev 2.) Jeg har prøvd flere kontakter i veggen, flere forskjellige strømkabler etc. Uansett hva jeg gjør så lyser "power"-bryteren på strømforsyninga og den lille lampa på hovedkortet lyser, men når jeg trykker på Av\På knappen til pc'en skjer det ingen verdens ting. Noen forslag? Endret 27. februar 2011 av Kyppre Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Prøvd noe så enkelt som å fjerne 230V kontakta til PSU, og fjernet bios batteriet? La maskinen stå litt sånn, også sette alt tilbake igjen. Resette biosen Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Ja, det har jeg prøvd. Ingen forskjell. Så det var en egen forumtråd om Mist strømforsyninger som ikke akkuratt skrøt av disse. Endret 27. februar 2011 av Kyppre Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tipper at en av railene på strømforsyninga har tatt kvelden. Når maskinen skrur seg av under bruk, så pleier det å være på grunn av generell hardware-svikt eller varmgang. Ved varmgang vil du kunne starte maskinen når den har kjølt seg ned, men i og med at det ikke fungerer så retter jeg mine mistanker mot strømforsyningen. Mitt råd vil altså være at du prøver med annen strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå