AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg føler det at jeg liker gutter i 11,12,13 og jeg er 14år, likom tenke som å røre på kølla dem's. Jeg liker også jenter, men bare i på samme alder som mg Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg føler det at jeg liker gutter i 11,12,13 og jeg er 14år, likom tenke som å røre på kølla dem's. Jeg liker også jenter, men bare i på samme alder som mg Uten at jeg er noe ekspert på dette, vil jeg si at i ung alder er man usikker på sitt kjønn, så det betyr ikke at du vil være slik resten av livet. Vent noen måneder, og se om du har samme interresse for unggutter da. Lenke til kommentar
Mercuri5 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg vil tørre å påstå at i senere alder så vil dine seksuelle preferanser endre seg. Du ser nok på disse som er yngre enn deg som interessange. Siden du føler deg tiltrukket av jenter vil jeg ikke si at du engang er i nærheten av homo, mer hetro/bi-curious. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 TS: Hvor gammel er du? Er litt forskjell om du er 17 eller et stykke eldre. (Dog jeg tror du er ganske ung mtp. måten du skriver på). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 TS sier han er 14. Den slags tanker er ikke unormalt i den alderen. Det er pirrende fordi det er fordommer knyttet til det. Men nei, det sier ingenting om legning. Edit: Jeg har slettet et innlegg. Geir Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Woops, leste litt fort i svingene. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Og her har vi resultatet av all pedo hysteriet, skummel utvikling. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 For det første, du _blir_ ikkje homo/pedo. For det andre, godt mogleg du er biseksuell, ettersom du seie du og tenne på jenter. Var lenge forvirra av det sjølv. "Jammen eg likar jo jenter. :S wtf is this shit?" And don't worry. It's fun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg