charlsen Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg skal bli creature handler og Bounty Hunter Lenke til kommentar
Zeddy Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Master Heavy Swordsman og Creature Handler Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg skal bli creature handler og Bounty Hunter Apropos Star Wars: Når kommer det, egentlig? Lenke til kommentar
Zeddy Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det kom 26 juni:p Men må bestille fra Amerika da det blir lenge til det blir utgitt i Europa. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det kom 26 juni:p Men må bestille fra Amerika da det blir lenge til det blir utgitt i Europa. Hvor lenge, sånn cirka? Snakker vi juletider eller lenger? Lenke til kommentar
Zeddy Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det er vel ikke helt bestemt etter det jeg har forstått men sannsynligvis neste år en gang. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Er Artisan/marksman nå, mitt mål er Tailor/Pistoleer 8) Lenke til kommentar
TRS Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Smugler og frisør hvis det går ann (synes jeg leste det for lenge siden at du kunne bli smugler iallefall) Vet ikke hvordan det er nå og har ikke klart og finne det ut. :smile: Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Du kan bli smuggler/image designer hvis du vil Image designer kan forandre hår, ansikt, tatoveringer o.s.v Master smuggler: 29+29+63 skill points Master image designer: 29+63 skills points totalt: 213 skill points Da har du 37 skill points igjen å bruke, f.eks på pistoleer. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 kult, det er noe og vurdere for meg når jeg får det men er det noen plass på nett der det står alle ting du kan bli osv? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 men er det noen plass på nett der det står alle ting du kan bli osv? http://www.starwarslore.com Se på menyen under Game Info, så Professions. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Etter X anntal reviews på nette så tror jeg ikke vi i Norge bør stresse med å få det sendt over fra USA. La de som spiller nå "beta" teste videre..så når det lanseres i europa om et halvt års tid..så har de fiksa bugsa og faktisk lagt til gameplayet som skal være der....feks, flere reviews peker ut at "veien" til å bli Jedi eksisterer ikke enda, ei finnes det kjøretøy som mange pekte ut som et must pga store avstander..og store feil i mission systemet...... ...men seff....må du så må du! AKIRA Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Etter X anntal reviews på nette så tror jeg ikke vi i Norge bør stresse med å få det sendt over fra USA. La de som spiller nå "beta" teste videre..så når det lanseres i europa om et halvt års tid..så har de fiksa bugsa og faktisk lagt til gameplayet som skal være der....feks, flere reviews peker ut at "veien" til å bli Jedi eksisterer ikke enda, ei finnes det kjøretøy som mange pekte ut som et must pga store avstander..og store feil i mission systemet...... ...men seff....må du så må du! AKIRA Huff så negative vi var da. /me har spilt nå i en uke, og jeg digger spellet. 100%. I SWG kan du faktisk gjøre så mye.. eller bli så mye.. så det er vanskelig å bestemme seg. Og du vet vel at en review er en personlig mening? Det er ingen som sier at "DET er kjedelig", og så er alle i verden enig. Dere som vil ha SWG - kjøp det. Dere vil ikke angre. For å komme tebake til temaet... Jeg er Architect, Pistoleer, Novice Creature Handler og Novice Medic. Klarer meg på egen hånd, so to speak. PS- For dere som ikke vet hvilken PA dere vil joine.. Se under. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 men er det noen plass på nett der det står alle ting du kan bli osv? http://www.starwarslore.com Se på menyen under Game Info, så Professions. www.starwarsgalaxies.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå