Gå til innhold

Jeg vil formatere min acer aspire 5738ZG

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjøpte min acer aspire 5738ZG for ca 1 år siden. den jobber tregt og jeg har fyllt den opp med dritt..

noen som aner hvor manger cd'er man trenger for og formatere den?

Jeg måttte brenne recovery cd'er når jeg satt den opp men husker ikke hvor mange jeg brant.. har 3 cd'er. om det er flere en 3 må jeg nok lete etter de siste :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke å trykke Alt + F10 under oppstart (under bios loading) for å komme inn i recovery delen da? :) Så er det jo bare å trykke noen par ganger på enter, vente litt også er alt av Windows, drivere og unødveldige programvare installert.

..om du har recovery del på harddisken da (skjult harddisk del)

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar

På acer har man ikke recovery delen... derfor må man sette opp windpws osv. fra scrach.. har 3 cd'er men vet ikke helt 100% om det er bare de jeg trenger.. gidder ikke prøve for så og drite meg ut.. får vell fikset det til slutt, men bruker pc hver eneste dag så kan ikke gå en dag uten pga. skole osv..

Lenke til kommentar

Har samme laptop selv. Det er kun de 3 diskene og alt ligger på de. Du starter formateringen og reinstalleringen ved å putte disk nummer 1 inn og restarte maskinen. Du må trykke noen knapper for å komme inn i boot options ved oppstart og velge at den skal starte opp fra DVD/CD, hvilke knapp(er) står nederst i hjørnet ved oppstart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...