wickmaister Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei. Jeg kjøpte min acer aspire 5738ZG for ca 1 år siden. den jobber tregt og jeg har fyllt den opp med dritt.. noen som aner hvor manger cd'er man trenger for og formatere den? Jeg måttte brenne recovery cd'er når jeg satt den opp men husker ikke hvor mange jeg brant.. har 3 cd'er. om det er flere en 3 må jeg nok lete etter de siste Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Er det ikke å trykke Alt + F10 under oppstart (under bios loading) for å komme inn i recovery delen da? Så er det jo bare å trykke noen par ganger på enter, vente litt også er alt av Windows, drivere og unødveldige programvare installert. ..om du har recovery del på harddisken da (skjult harddisk del) Endret 27. februar 2011 av _tHokA_ Lenke til kommentar
wickmaister Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 På acer har man ikke recovery delen... derfor må man sette opp windpws osv. fra scrach.. har 3 cd'er men vet ikke helt 100% om det er bare de jeg trenger.. gidder ikke prøve for så og drite meg ut.. får vell fikset det til slutt, men bruker pc hver eneste dag så kan ikke gå en dag uten pga. skole osv.. Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har samme laptop selv. Det er kun de 3 diskene og alt ligger på de. Du starter formateringen og reinstalleringen ved å putte disk nummer 1 inn og restarte maskinen. Du må trykke noen knapper for å komme inn i boot options ved oppstart og velge at den skal starte opp fra DVD/CD, hvilke knapp(er) står nederst i hjørnet ved oppstart Lenke til kommentar
wickmaister Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Tusen takk! Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 På min Acer har jeg et valg på startmenyen som heter Acer Recovery Management, derfra kan jeg starte en Fabrikkrecovery, da setter den C: tilbake slik den var levert. Maskinen er vel omtrent 1 år Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 På min Acer kan jeg enten velge Acer Recovery Management, eller trykke Alt + F10 under oppstart for å installere alt på nytt. Alt + F10 er om windows ikke booter i det heletatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå