wizzy Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Heisann, jeg har et verksted som ligger på andre siden av et jorde ca 800 meter fra huset mitt. Det er klar sikt og ingenting som står i veien der, kan jeg på noe sett og vis knytte meg til mitt trådløse hjemmenettverk med hjelp av div. antenner? skal knytte opp et overvåkningssystem slik at jeg kan se på det fra hjemme samt bruke det til generell surfing i verkstedet. Kan noen komme med forslag til utstyr jeg trenger? mvh. Erik E Guldseth Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Det finnes retningsbestemte antenner som funker til slikt. I farten så fant jeg bare noen hos Elfa, men det er sikkert andre som også har slikt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 To slike: http://www.dustinhome.no/pd_5010517427.aspx?csref=Pricecompare_prisguide_1339 Lenke til kommentar
wizzy Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 tusen takk for god hjelp da ble det bestilt 2 slike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå