Digiboy Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Sitter og leker litt med tanken om en ekstra disk å koble til laptop. har en HD liggende nemlig fra etter jeg oppgraderte min stasjonære maskin. Finnes det noen USB eller firewire sett for å koble til ekstern disk til laptop. De jeg har funnet når jeg har sett på webshoper har vært med disk. Går det ann å få kjøpt uten, slik at en kan sette inn den disken en ønsker selv? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...ID=9&t=1711&l=3 Der bør du finne noe... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Sitter og leker litt med tanken om en ekstra disk å koble til laptop. har en HD liggende nemlig fra etter jeg oppgraderte min stasjonære maskin. Finnes det noen USB eller firewire sett for å koble til ekstern disk til laptop. De jeg har funnet når jeg har sett på webshoper har vært med disk. Går det ann å få kjøpt uten, slik at en kan sette inn den disken en ønsker selv? Jeg mener å huske at www.microplex.no har noe slikt noe, en 5,25" sak hvor du kan sette inn en disk. Sjekk siden. Lenke til kommentar
Digiboy Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&CatID=9&GrpID=9&t=1711&l=3 Der bør du finne noe... jeg fant jeg fant.... tusen takk Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg har akkurat bestilt ADS Pyro 1394 Drive Kit fra MPX. Det kjekke med denne er at du kan koble flere sammen.(greit hvis du har bare en firewire port) Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg har 2 slike liggende hjemme, og de fungerer utrolig bra. Nå er de til backup for jobb, og har bare tatt den ene i bruk, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå