Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Boxee box og window7

Gjest Slettet+918234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+918234

Har handlet meg en Boxee box. Leste en del på nettet før jeg handlet den og fikk inntrykk av at dette var veldig enkelt, men neida!

Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan dele filene(film, musikk) som ligger på den stasjonære pcen(Win7 64-Bit) med Boxee boksen som står ved tven.

Den er koblet opp med via nettverk med kabel og inn i en D-Link DIR-655. Jeg får opp Boxeen i utforsker på pcen, men får ikke tilgang til noen mapper.

Jeg leste alle guide tådene på Boxee forumet, men ingeting virker her.

Trenger sårt hjelp.. Er litt irritert her nå :(

Håper dette var rett kategori også. Er jo nettverks oppsett vi snakker om. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg har det samme problemet. Jeg får opp maskinen (server-xxxx(samba)men når jeg trykker på den kommer denne feilmeldingen: error connection timed out. Denne kommer etter 3-5 sekunder-

Noen som har forslag på hva som er feil her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Mulig jeg har det samme problemet. Jeg får opp maskinen (server-xxxx(samba)men når jeg trykker på den kommer denne feilmeldingen: error connection timed out. Denne kommer etter 3-5 sekunder-

Noen som har forslag på hva som er feil her.

Jeg fant ut av feilen hos meg... Pcen min har "Ø" konto navnet. Jeg satte det til liten "o" og tok vekk etternavnet mitt. Da fikk jeg kontakt og får nå delt alle mappene.

Da holder det å sette instillingene i Boxee til dele windows filer.. Trenger ikke stresse med noen andre instillinger der :D

Boxee er nå blitt helt genial. Spiller alt av filmer jeg har liggende på pcen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...