Gå til innhold

er dette kompatibelte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal passe sammen uten problemer. Ofte med sånne oppsett velger mann feil minne (to brikker i trekanalstruktur etc). Det har ikke du gjort. Prosessor passer i socket.

Selve valgene skal jeg ikke henge meg opp i. Har ikke så mye peiling på hvilke deler som matcher hverandre ytelsesmessig, men det skal uansett fungere sammen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selvfølgelig har den det. Det skal ekstremt godt gjøres å finne en uten.

Ang. skjermkort ville jeg ha tatt en titt på Nvidias 560-serie. Bittelitt dyrere, men de yter markant bedre :)

Du legger også etter mitt syn alt for mye penger i mus og tastatur. Gaming-tastatur synes jeg er oppskrytt og en god mus til spill får du til 300kr. Dette er jo selvfølgelig en smakssak. Videre kan du vurdere et annet kabinett, f.eks Fractal Design R3 som er noe billigere enn det du har valgt, men pent og med god kvalitet. Evt. Antec 300 som er enda billigere, men kjent som et veldig godt og kjølig kabinett.

De hundrelappene du sparer på det jeg nevner her kan du legge i en PhenomII 955 til litt over tusenlappen. Samlet sett vil dette yte bedre, men til tilnærmet samme pris.

Har det litt travelt så har ikke tid til å lage linker, men du finner det hvis du synes dette er interessant. Husk at dette kun er et forslag og at oppsettet ditt uansett vil fungere fint og yte godt :)

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...