Maria1990 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe ny mobil snart, men lurte på om jeg vil få beholde mitt gamle nummer eller ikke. Kunne for så vidt spurt i butikken og, men tenkte å være litt forberedt... Da jeg først kjøpte mobil hadde jeg 1 år bindingstide til telenor. Jeg hadde kontantkort, ikke abonnement den gang. Etter et år byttet jeg til OneCall abonnement, og da fikk jeg beholde mitt gamle nummer. Nå vil jeg kjøpe en mobil, men med mobilen følger bindingstid ett år hos djuice, med månedspris. Så vet noen om jeg vil få beholde mitt gamle nummer da, eller må jeg bytte sim i tillegg og få nytt nummer siden det er ny operatør? Takker så meget på forhånd! Lenke til kommentar
huffhuff Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Du må bytte simkort ja. Men du kan beholde ditt gamle nummer... det tar ca 1-2 uker å overføre nr til ny operatør Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 ok supert! tusen takk skal du ha for svar!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå