Skribenten_ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Noen av dere som husker en tegnes serie som gikk på TV for en del år siden om en kråke som var veldig moralsk og mijøbevist. Tror egentelig hele serien var ment å lære barn og seere om miljø og konsekvenser for hva vi mennesker gjør, og hvordan det påvirker jorden. Noen som husker? Endret 27. februar 2011 av janern21 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Trooor det, også bodde den/han med en sånn fyr i et eller annet hus sant? Også drakk han alltid kaffe og spiste kaker elns. Tror ikke det var tegneserie, men ekte og at den kråken var sånn dukke. Mener å huske at introen minner litt om de ipod reklamene...eh. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg husker det ikke Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg husker det ikke åh..takk for svaret Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Gikk på Fox Kids! Elska den når jeg var yngre husker jeg, men kommer ikke på navnet. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Gikk på Fox Kids! Elska den når jeg var yngre husker jeg, men kommer ikke på navnet. Ja Fox kids var det!!! hjelp meg med å finn den folkens!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå