Old Game Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Thomas Hitzlsperger fanklubb, for oss som har mancrush på der hammerer. Skriv dine beundringer om tidenes deiligste tysker her http://www.youtube.com/watch?v=qny81aQZkz0&feature=related Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 HITZLSPERGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER, har sett et par av dem direkte før ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Haha, herlig tråd Goldwing! Hitzelsberger herjer med Liverpool atm Endret 27. februar 2011 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Sign me up! Får vi 10+ medlemmer kommer han i avataren min. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg har hatt hitza avatar på dette forumet før og tar gjerne en igjen om noen kan lage en 100x100 til meg og maefteda Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Lagde 2 på rappen jeg. En i WH farger og en litt mer nøytral. Venter med enten et pangskudd eller stor fanskare før jeg bytter bort Parker. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Jeg ble bittelitt redd nå Gary Lineker er forøvrig er den eneste spilleren jeg kan være med i en fanklubb av som ikke spiller/har spilt for Manchester United Endret 27. februar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hitz om debuten, karrieren og hvorfor han elsker Premier League. Føler vi trenger en vote i tråden. Endret 4. mars 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Perfect cross på frispark, som fører til 2-0. Flott assist og ellers bra spill av "Der Hammer". Enda et bra skuddforsøk også, hvor bare en god redning hindret scoring. Hvor lenge går det før den første suseren sitter i nota? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ikke så veldig lenge. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Serr, Hitzelsburger > Samtlige av våre sentrale midtbanespillere. Blir rett å slett kåt av å se venstreslegga. Er så utorlig deilig å ha slike spillere i PL, selv om han garantert kommer til å senke oss når vi kommer til UP om noen uker. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Vanvittig å tenke at han har vært ute av spill i over et halvt år, før nå også. Deilig å ha han på Fantasy Premier League, og rake inn 17 poeng, på to runder på han. Han passer fantastisk godt inn sammen med Noble og Parker også, og de har alle herjet i de 3 kampene de har fått sammen hittil. Tror det er en sterkere midtbane enn mange andre i PL. Hadde ikke Parker fortsatt storspillet sitt, hadde nok Hitz vært i avataren nå. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kan denne mannen stoppes? "Lofted ball" i full fart mot mål til Piquionne, som får dempet ned ballen(mulig hands) og putter. Nok en assist for Hitz! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Melder meg inn, må innrømme at jeg ikke fikk øynene skikkelig opp før Game begynte å spre sin man-love. For en spiller! Ting blir ikke verre av at han banker inn golazo på golazo på FIFA. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Godgutten vår har bursdag idag, 5. April. Han fyller 29 år. Akkurat så gammelt at det er risky for større klubber å kjøpe, men akkurat så gammelt at han holder en god del sesonger til. Tenk dere at han kom for den nette sum av 0. Hadde vært og kjempet blant årets "kjøp" hadde han ikke skadet seg i siste landskamp før PL startet. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Da var det slutt for Der Hammer i Hammers. Veldig surt at det gikk som det gikk. Alt hadde vært så annerledes hadde ikke Hitz blitt skadet i den siste landskampen 3 dager før seriestart. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Da var det slutt for Der Hammer i Hammers. Veldig surt at det gikk som det gikk. Alt hadde vært så annerledes hadde ikke Hitz blitt skadet i den siste landskampen 3 dager før seriestart. Hvor skal han fortsette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Har lest noen veldig løse rykter om Fulham, det hadde vært en drøm. Men ender vel opp i Wolves eller noe annet dritt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Liverpool har vel bruk for en ny midtbanemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå