Gå til innhold

[Løst] Hva bør jeg tenke på når jeg skal kjøpe pc``?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer helt an på hva du skal bruke pcen til. Skal det være laptop eller stasjonær? Hva skal du bruke den til? Gaming, kontorjobb, bilderedigering, andre grafikkintensive applikasjoner? Men igjen, det kommer helt an på bruken. Personlig ville jeg brukt litt penger på en SSD disk hvor man installerer operativsystem, og noen av de viktigste/mest brukte programmene. Det er vel den ene tanken jeg kommer på uten noe mer informasjon.

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Det kommer helt an på hva du skal bruke pcen til. Skal det være laptop eller stasjonær? Hva skal du bruke den til? Gaming, kontorjobb, bilderedigering, andre grafikkintensive applikasjoner? Men igjen, det kommer helt an på bruken. Personlig ville jeg brukt litt penger på en SSD disk hvor man installerer operativsystem, og noen av de viktigste/mest brukte programmene. Det er vel den ene tanken jeg kommer på uten noe mer informasjon.

Mvh Faller

Dette^

Si oss hva maskinen skal primært brukes til, og spesiellt om du skal bruke den til noe 3D spill eller ikke (da dette forandrer budsjettet mye i forhold til om du trenger et skjermkort eller kan klare deg fint med et innebygget skjermkort slik som IGP).

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...