cocay Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei! Jeg har en SSD disk og en vanlige 1TB 7200RPM disk. Nå vil jeg installere OSet på SSD, men hvordan velger man at den andre disken skal være standard for installeringer av programmer osv? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Under install av de.. Bla og C:\NVIDIA\DisplayDriver\263.09\Vista 64-bit\International endres da til (Drevbokstav):\NVIDIA\DisplayDriver\263.09\Vista 64-bit\International før du trykker neste og install. Du burde jo ha noen programmer på ssd, lynrask starmeny ja, men alt annet er tregt? Lenke til kommentar
cocay Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Jo noen programmer bør selvfølgelig ligge på SSD. Men må jeg fysisk velge SSD disken for hver installasjon? Er det ikke mulig å sette den som standard? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvis ssd'en er c-disken/systempartisjon, vil den som default installere programmer på den disken. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Men det kan endres i registeret. http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=77397 Ikke alle programmer vil bli installert på D:\ automatisk, noen 3. parts programmer liker det ikke helt.. Men alle MS programmer går rett på D:\. Fungerer for meg, selv om noen programmer må endres manuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå