OC-Freak Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Rart, når jeg gikk inn i går stod det 0.... Jaja Lenke til kommentar
Gamingtalk Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Rart, når jeg gikk inn i går stod det 0.... Jaja Men tror jeg heller kjøper den fra Netshop.no... Stoler mer på den butikken og det er ikke mange kronene forskjell . Link Men ett spørsmål. Det sies at dette kortet kan nå 1072Mhz/6112Mhz ved hjelp at voltage tweak, har du testet overklokking ennå? Isåfall hva har du kommet opp i? ^^ Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 skal være ett av de korta som klokker best, men har ikke testet det enda, og det er jo svært individuelt hvor langt ett kort går. Lenke til kommentar
Gamingtalk Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 skal være ett av de korta som klokker best, men har ikke testet det enda, og det er jo svært individuelt hvor langt ett kort går. Ok... Trodde du hadde testet det allerede siden du kaller deg for OC-Freak ? xD Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hehe, var hardere på overclockinga i "ungdommen", Gode gamle p2 300MHz og p3 450MHz var det vel som jeg klokka ganske bra i sine dager. Nå har jeg bare en moderat klokk på min 2600K på 4.7GHz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå