ostov Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Er det noen som har noen tips på åssen hovedkort jeg burde kjøpe til en intel p4 2.6 ghz pc800. Jeg vil ha et som er raskt, og har bra lyd. Ikke altfor dyrt (max 1200-1300kr) ostov Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 ASUS P4P800/DELUXE Rask, bra... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Et hovedkort til ca.1200 på pcutstyr.no som også nylig har scoret bra i performance på Tomshardware kan anbefales. Linker: Hovekort Test av 24 Hovedkort, deriblant hk som jeg anbefalte Det skal vistnok være det beste hk, men lyden vet jeg ikke no om. Kanskje det står på Toms Hardware testen. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Et hovedkort til ca.1200 på pcutstyr.no som også nylig har scoret bra i performance på Tomshardware kan anbefales.Linker: Hovekort Test av 24 Hovedkort, deriblant hk som jeg anbefalte Det skal vistnok være det beste hk, men lyden vet jeg ikke no om. Kanskje det står på Toms Hardware testen. Det kortet du linket til er ikke det samme som Tom's testet. Her er kortet du tenker på. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det kortet du linket til er ikke det samme som Tom's testet. Her er kortet du tenker på. Okey, takk for at du retta på det, så ikke helt det som sto sist :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå