inZane Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hei jeg har et lite problem jeg prøver å dele opp en Ibm 40 giga hd i 4 partisjoner men jeg klarer ikke å få laget flere en 2 partisjoner!! Er det slik at FDISK ikke støtter flere?? Eller tar jeg veldig feil?? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Er ikke sikker men tror du tar veldig feil. Men som sagt er jeg ikke 100% sikker BobboZ Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Fdisk er like dårligt som alle andre ms-programmer som følger med windoze. mitt råd er å bruke partitionmagic, som er mye bedre enn fdisk, og du har flerne muligheter, blant annet resizing av partisjonene uten å formatere hele shidden. Hvis du ikke gidder å kjøpe d, kan du alltids laste d ned fra kickme.to/fosi, men jeg oppfordrer deg på ingen måte til å gjøre det. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 23:33, blanc skrev:Fdisk er like dårligt som alle andre ms-programmer som følger med windoze. mitt råd er å bruke partitionmagic, som er mye bedre enn fdisk, og du har flerne muligheter, blant annet resizing av partisjonene uten å formatere hele shidden. Hvis du ikke gidder å kjøpe d, kan du alltids laste d ned fra kickme.to/fosi, men jeg oppfordrer deg på ingen måte til å gjøre det. Nå har det vært så mye snakk om warez at folk burde lære snart! Det at du ikke "oppfordrer" han til å laste det ned hjelper ikke i det hele tatt! Lenke til kommentar
inZane Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 ok da prøver jeg Partitionmagic!! Og Blanc jeg ble ikke oppfordrett til å laste det ned liksom ("liksom") Så tusen takk for hjelpen til alle sammen!! Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Skyt litt i blinde her no, men eg tippar at du har laga primary og extended i fdisk? Det du må gjere vidare da er å lage logiske partisjonar inne i extended-partisjonen, der kan du lage så mange du vil, sjølv om det forsatt berre vil vere to partisjonar på øvste nivå i fdisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå