Locazor Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei, jeg setter sammen en HTPC i et Ace Sonay-kabinett. Da jeg begynte å sette sammen dette, oppdaget jeg at CPU-kjøleribben og viften var for høy til at dette passer ordentlig. Så jeg lurer på om noen vet om noen gode lydløse lavprofilløsninger? Jeg så på Cooljags løsning, men 51 dba bråker vel som et uvær? Noen som har noen tips? sidematet vifte er å foretrekke, da klaringen opp er veldig liten. AM3 socket. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Scythe Big Shuriken har en vifte, men er veldig stille. Har den selv i min HTPC, og kan absolutt anbefales. Kun 58 mm høy, men det blir kanskje for mye dersom du har et lite kabinett? Dimensions: 125x135x58 mm Endret 1. mars 2011 av Sveen Lenke til kommentar
Locazor Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Hei, dette blir i høyeste laget for dette kabinettet ja. Etter MYE research på diverse nettsider landet jeg på en Thermolab Nano Silencer. Virket som om den var det beste alternativet. Legger ut oppdatering her når jeg har fått satt den inn. Lenke til kommentar
Locazor Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Hei. Kjøleren til Thermolab passet perfekt Vil anbefale denne til alle andre som evt. skulle støte på samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå