AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei. Jeg er ei jente på 17 år som er veldig interessert i en fyr. Jeg har følelser for han. Vi er egentlig ganske gode venner. Ikke sånn gode venner at vi finner på ting sammen alene osv.. Men det hender vi er sammen på fritida med andre venner. Vi er ofte på fester sammen, men han er ikke den som drikker mest. Han er sinnsykt kjekk og deilig, og jeg vil virkelig prøve å gå litt lenger med han. Det er liksom ikke noe mer enn flørting og vennskapelige klemmer per i dag. Jeg føler jeg har vist interesse for han, og det hender jeg flørter en del med han på fest. Men jeg føler ikke at han flørter så mye tilbake. Han avviser meg ikke though, men gliser og smiler tilbake. Dessuten vet han at jeg synes han er kjekk. Og jeg tror han synes at jeg er ei søt og snill jente. Uansett tror jeg han er litt sjenert på det området og er litt tilbakeholden. Jeg er nesten heelt sikker på at han er jomfru. Og som 17 år, gutt og jomfru, når alle de andre kompisene hans har hatt sex, bør man vel egentlig begynne å bli greit seksuelt frustrert. Hvis dere tror at han er enkel å få til sengs, slik som mange gutter i hans situasjon hadde vært, må tro om igjen. Han er ikke lett på tråden, og som sagt ganske tilbakeholden på akkurat det området. Hvordan skal jeg få rotet med han på fest? Hvis jeg f.eks sitter på fanget hans og prater. Hvor skal jeg ta på han? Vet ikke hvor gutter liker å bli tatt:p Hva kan jeg si og gjøre for å få han til å få lyst på meg? Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Gutter liker ikke desperate jenter. "HVOR SKAL JEG TA PÅ HAN, HVORDAN SKAL JEG GJØRE HAM KÅT?" Ikke bra. Play hard to get Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg har vært forelsket i han i flere år, så hvis han tør å komme litt ut av skallet sitt og viser ordentlig interesse en dag, så kommer ikke jeg til å tenke "Næh, han får meg ikke såå lett". Jeg har jo sosiale antenner, selv om jeg ikke har noe særlig erfaring med gutter. Jeg vet jo at jeg ikke skal virke desperat. Det går an å prøve seg, uten å virke desperat;) Jeg hører jo titt og stadig om venner som roter med folk på fest, og jeg kunne tenke meg å rote med han. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gå fram. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Å vise initiativ er bra. Det er smigrende når en jente tar kontakt med gutten. Hvor desperat du virker kommer an på øyet som ser, men jeg kan si såpass at det ikke nytter å være beskjeden. Mange er sjenerte, og da må man være frempå og kanskje litt pågående for å fange vedkommendes oppmerksomhet. Dette er bare for å gjøre det så tydelig som mulig at du er interessert. Angående fysisk kontakt lønner det seg bestandig å være så høflig som du klarer. Du kan ikke bare gi deg selv friheter sånn helt uten videre. Jeg er veldig høflig, så jeg spør alltid vedkommende om lov før jeg foretar noe fysisk innledende. Selv et lite kyss på kinnet spør jeg om lov først. Folk er veldig individuelle når det kommer til dette her, og alle har sine grenser. Jeg setter alltid pris på en liten flørt når jeg er ute, men er ikke interessert i noe så usjarmerende som fyllesex. Hvis du er ute etter et forhold er det etter mitt syn bedre å heller prøve å utvikle dette med et edru utgangspunkt. Endret 28. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg er ganske sjenert selv, og jeg er veldig høflig. Er vel det som alltid har vært litt av problemet mitt. Alle andre jenter er så innmari frampå og klenger skikkelig på guttene. Og det er de som av en eller annen grunn stikker av med alle guttene. Så jeg vil gjerne bli litt mer pågående, uten å virke desperat og uten å skremme gutten. Jeg har jo som sagt vært forelsket i han i flere år, så vi kjenner hverandre så absolutt i edru tilstand også. Men ting blir jo straks mye lettere med litt alkohol i blodet. Spesielt når man er sjenert. Men jeg er jo med han og prater med han når vi er edru da. Er ikke noe problem det. Vi kjenner hverandre såpass godt at jeg behøver ikke å spørre om lov til å sitte på fanget hans eller få en klem liksom. Men jeg vet jo at folk har intimsoner, og jeg respekterer jo det da. Men jeg trenger noen råd om hva jeg kan gjøre altså. Jeg vil virkelig ha han. Han er jo så fin at jeg blir helt ute av meg bare ved å se på han. Jeg vil ha noe mer enn bare klemmer. Men jeg har jo ikke tenkt til å rushe noe og hive meg over han bare helt plutselig. Må jo ta ting gradvis. Skulle gjerne visst hvordan jeg kom litt lenger med en 17 år gammel, litt tilbakeholden, gutt. Uff, føler meg litt håpløs. Kan jo ingenting om dette her Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dude, ikke fokusert på sex, fokuser heller på å få et bedre forhold mellom dere utenom venneflokken. Bare forslå at dere kanskje ser en film bare dere to eller lignende. Hvis han ikke skjønner det signalet er han homofil Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Stor forskjell på å vise interesse og det å være desperat. Gjør enkle berøringer på ham, hender, lår, skuldre - se an hvordan han reagerer og fortsett utifra det. Det handler om ping-pong hele tiden. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg skjønner ikke hvordan jenter tenker... Det der er ikke nok for menn, vi må ha tekst/lyd Du må faktisk snakke til oss! Men hvis du ikke er redd for å virke desperat er det jo alltids mulig å dytte fyren inn på do og dra ned buksa hans, det pleier å funke... 1 Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Gutter liker ikke desperate jenter. "HVOR SKAL JEG TA PÅ HAN, HVORDAN SKAL JEG GJØRE HAM KÅT?" Ikke bra. Play hard to get Enig med deg at desperate jenter er turn-off, men noen er veldig hard to get, og det er heller ikke digg etter min mening. Da hun herre jenten skriver at han er sjenert, så tror jeg neppe de vil havne sammen om hun er hard to get. Prøv å få han med på ting på fritiden. Ski, fjelltur/tur, trening, film? Eller spør om du kan være med om han f.eks. skal jogge, fordi du kanskje trenger det eller noe. Mitt råd til alle "selvsikre" jenter som er keen på en sjenert gutt, er å ta initiativet. Ikke angrip han i sofaen for å råkline med han, men spør om dere skal finne på noe sammen eller noe 1 Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 tease han! flørt med han, ta på han og osv, og trekk deg tilbake igjen. Da vil han bli tiltrukket av deg! Når jenter, selv digge jenter klenger seg for mye på meg blir jeg fort veldig avvisende, men derimot om de f. eks ser meg inn i øynene og kommer nærme og går vekk fra meg igjen får jeg mer lyst på hun. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Får vel prøve å være med han litt alene da..Og ikke bare når vi er mange. Men jeg er litt redd for pinlige tausheter, er ikke så flink til smalltalk, jeg. Selv om vi har masse til felles, så er jeg skikkelig elendig på å finne på ting og snakke om. Han er ikke sjenert i det hele tatt sånn ellers, men når det kommer til jenter og forhold, så virker han tilbakeholden. Vi har jo egentlig funnet på masse sammen utenom skolen, bare med andre folk i tillegg. Jeg har jo vært hos han flere ganger også. Men uansett.. Det der opplegget med å finne på ting med han alene får vi ta siden. Jeg er ikke bare interessert i sex. Det hadde holdt med et kyss. Jeg kunne sikkert levd på det resten av året. Men jeg vil jo at det skal skje, og da må noe gjøres. Neste helg skal vi på fest, og jeg vil gjerne prøve meg litt på han. Så da viser jeg til første post, og det jeg spurte om der. Hvordan skal jeg få rotet med han på fest? Hvis jeg f.eks sitter på fanget hans og prater. Hvor skal jeg ta på han? Vet ikke hvor gutter liker å bli tatt:p Hva kan jeg si og gjøre for å få han til å få lyst på meg? Fungerer blunking egentlig? For noen dager siden var vi på en fest, og jeg satt et godt stykke unna han. Så fikk vi øyekontakt, og jeg blunket til han og han så meg i øynene i sikkert 3-4 sekunder før jeg snudde meg vekk. Lurer på hva jeg oppnådde med det egentlig..menmen:p Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har ikke vært en dag jeg ikke har fått meg noe når jeg har blunket til en, beste sjekketrikset ever. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Bare synd det ikke funker i alle situasjoner. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Uansett tror jeg han er litt sjenert på det området og er litt tilbakeholden. Jeg er nesten heelt sikker på at han er jomfru. Og som 17 år, gutt og jomfru, når alle de andre kompisene hans har hatt sex, bør man vel egentlig begynne å bli greit seksuelt frustrert. Hvis dere tror at han er enkel å få til sengs, slik som mange gutter i hans situasjon hadde vært, må tro om igjen. Han er ikke lett på tråden, og som sagt ganske tilbakeholden på akkurat det området. Det er ikke slik vi fungerer. Hva kompisene hans har gjort og ikke gjort, er vel irrelevant for han. Hvis han er en oppegående person, så styres ikke livet hans av press og frustrasjon. Frustrasjonen er jo det gutter er aller flinkest til å løse. Hva tror du alle gutter på din alder gjør foran pc-en etter skolen hver dag? Ikke alle gutter er ute etter rent fysiske opplevelser. Kanskje han ikke bryr seg om jenter, men dyrker heller personlige interesser. Eller så ønsker han heller kjærestemateriale. Mitt råd er at du kontakter ham privat. Fester er ikke de eneste mulighetene. Hvis du satser alt på ett kort, og roter med ham, så vil han ikke plutselig tenke på deg som en kjæreste etterpå. Da er du bare en av jentene som kliner med vilkårlige gutter som litt moro på fest. Hvis du vil ha et kjæresteforhold må du prøve en annen tilnærming. Du må slutte å være sjenert, og snakke med ham. Hvordan skulle et forhold bli hvis du ikke klarer å finne på noe å si? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 ^Som sagt, jeg kan ikke så mye om gutter og har egentlig ingen erfaringer.. Men jeg hører hva du sier, og tar det til meg:) Angående siste avsnitt. Det er jo mange som blir sammen med folk de har møtt på fest og rotet med der. Det er i hvert fall tilfelle for flere av venner/venninner av meg. Men det er ikke det som er planen min heller da, at "Åh, nå kliner jeg med han på fest, også vil han bli kjæresten min etterpå!". Jeg vet jo at det ikke fungerer på den måten:p Jeg hadde uansett ikke blitt sett på som en jente som "kliner med vilkårlige gutter som litt moro på fest". For alle vennene våre, inkludert han, har jo kjent meg i noen år, og de har jo vært på mange fester med meg. De vet at jeg ikke har drevet på med noen gutter, og at jeg ikke er sånn som roter rundt på fest. Det har jo hendt at noen har prøvd seg, men da har jeg bare gått unna(fordi det bare én for meg, og jeg har ingen interesse av andre gutter). Om jeg viser interesse for han, så bør han føle seg ganske spesiell. Og apropos det å være sjenert... Du sier jeg må slutte å være sjenert. Tror du virkelig jeg ønsker å være sjenert? Hadde det vært så enkelt, så hadde jeg ikke vært sjenert i det hele tatt. Men jeg har blitt myye flinkere de siste årene. Du skulle sett meg før. Var som en østers. Nå trives jeg best i selskap med andre folk. Mangler litt på å bli flinkere på smalltalk når jeg er med én person alene though. Kan ha mye og prate om i starten, og så bare dabber det av.. Men nå trengs det to personer for å føre en dialog, så det er ikke bare mitt ansvar heller da. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ikke bra. Play hard to get NEI! Vær deg selv og ikke prøv å vær hard to get. Det gjennomskues og alle gutter hater jenter som er så høye på seg selv at de må begynne å leke hard to get for å få det som de vil. Nei nei og atter nei Hva med å spøre om han vil finne på noe en dag? En film og litt digg snacks er vel ikke feil? ..for du legger det fram som at du må prøve deg på han på fest og i andre sosiale sammenhenger. Mitt tips er å prøve å heller bli kjent med han på tomannshånd og se om han heller tar hintet der i fra. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Ja,da:p greit at jeg ikke bare skal skal prøve meg på han på fest. Men nå har det seg sånn at vi skal på en fest neste helg, og da har jeg lyst til å benytte meg av den sjansen. Det jeg i bunn og grunn lurer på er hvordan jeg skal gå fram for at det skal skje noe litt mer enn bare klemmer på den festen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvorfor ikke bare føle deg litt fram? begynne forsiktig å ta på ham. Om han syns det er helt greit, så fortsetter du videre, og litt mer intimt. Slikt fortsetter du bare videre, Inntil du merker om han blir ukomfortabel. Om han blir det, så gå ett steg tilbake. Men sålenge han er med på leken så er det jo greit. Tilslutt vil du komme til et punkt der du vil kysse ham. Vel, kyss ham. Jeg tviler sterkt på at han vil tvie seg unna, om han har gått med på mye intimt allerede. Da har du vel oppnådd det du ønsket? Hvertfall på kort sikt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Hvis du vil kysse ham på festen, så er det greit, men ikke drikk deg sanseløs. Bortsett fra det, føl deg fram. Men gjør dette i kombinasjon med andre ting ellers. Send de samme signalene også når dere ikke er på fest. Jeg vet at det ikke er lett å slutte å være sjenert. Men det er likevel helt nødvendig. Du må trene til du blir god til å småprate. Begynn med å fortelle hva du har gjort i det siste, eller kommenter noe som skjer rundt deg, for eksempel. Det bør være lettere når dere har kjent hverandre i flere år. Endret 28. februar 2011 av Zarac Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ikke bra. Play hard to get NEI! Vær deg selv og ikke prøv å vær hard to get. Det gjennomskues og alle gutter hater jenter som er så høye på seg selv at de må begynne å leke hard to get for å få det som de vil. Nei nei og atter nei Hva med å spøre om han vil finne på noe en dag? En film og litt digg snacks er vel ikke feil? ..for du legger det fram som at du må prøve deg på han på fest og i andre sosiale sammenhenger. Mitt tips er å prøve å heller bli kjent med han på tomannshånd og se om han heller tar hintet der i fra. Okei, var kanskje litt rask på avtrekkeren. Men følelsen jeg satt igjen med etter å ha lest innlegget var at hun ble litt desperat. Noe jeg forstår, det er naturlig. Både gutter og jenter liker "jakten" like godt som det å være sammen. Gjør det litt spennende. Gjør ham interessert i deg. Jeg vet ikke hvordan du er, men god selvfølelse er ALLTID sjarmerende. Vis ham hvem du er. Det kan vekke mange gutters interesse. Gjør ham klar over at du er interessert, men han skal ikke tro han bare kan sende en sms med "ok", og du tilhører ham. Jeg vet det er vanskelig, men det er det som må til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå