milkwood Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Nylig kjøpt ps3 og lurer på om noen som har noen tips for bedre utnyttelse av PS3? Det jeg kommer på nå - blåtann mic - usb tastatur&mus (eventuelt blåtann her også) - Tversity Media Senter (er veldig fornøyd, men kom gjerne med bedre medias.) - PC ratt og pedal kan brukes om spillet støtter det Andre forslag? PS Home og Live var ikke så mye å skryte av. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dropp Tversity, den suger. Last ned PS3MediaServer, så har du alt du trenger. En lang usb kabel er også greit, slik at man kan lade kontrollen når man spiller osv. Husk å bruk HDMI kabel også, men det gjør du sikkert allerede. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 ..tja. Ta en runde på PSN. inFamous, WipeoutHD til salgs Men det er veldig mange gode spill som har endt opp som eksklusiver. Som, takket være Sonys unike markedsføring, betyr at om du ikke leter etter dem, så vil du ikke vite at de eksisterer. Det fins en del tekniske og artistiske perler her - Shatter (fins på PC også), Super Stardust HD, flOw, Flower, PixelJunk spillene, etc. Samme med Lair - flott eksempel på sixaxis kontroll i et spill. Hvis du har penger til overs bør du teste ut 3d. Var ikke veldig imponert til å begynne med, men jeg fikk testet GT5 med 3d - og det er skikkelig bra. I stedet for at de genererer noen ekstra effekter på toppen (vanligvis blir det gjort på den måten at du speiler en overflate i frontbufferen, gjør en transformasjon, og så viser den - fungerer fint, men det betyr at det bare er en effekt)... i stedet for det, så bruker de dybden i spill-universet (det er jo i 3d allerede) til å vise objektene i forhold til hverandre. Så du får dybden i synsfeltet, i stedet for en kul effekt. Skikkelig bra. WipeoutHD og har veldig bra 3d. Hustle Kings og, forsåvidt. Som også har move-støtte for kø-støt. Vet ikke helt hvor mye tid jeg ville brukt på å spille biljard på TVen, men det ser skikkelig bra ut, og fungerer virkelig bra.. Ellers tror jeg ikke jeg kjøper Move før etter den første patchen av Socom 4.. om det spillet skulle overleve den.. Sorcery kommer ut snart og.. Kanskje jeg blir nødt til å prøve "The Fight" litt mer til slutt og. Men om du har lyst til å se noe skikkelig kult, så fiks en svær 3d skjerm, noen briller - og kjøp et ratt og gt5. Men det beste du kan gjøre for å få mer ut av PS3en er å installere ps3mediaserver, og streame alle Sony-filmene du har lastet ned på the piratebay. lol. Det, og fansubber på Kurozuka - som stadig ikke kommer på en internasjonal blu-ray utgave.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå