duckyduck Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Tror jeg fant rett forum å poste i. La oss si at jeg vil arrangere NM i skopussing. Må jeg registrere meg i noe register? Eller er det bare å markedsføre seg og arrangere? All hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er bare å gjøre det enkelt og arrangere uoffisielt NM i skopussing det, er det nerme er jeg med! Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Wait what? VM i skopussing? Lenke til kommentar
duckyduck Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Hva om jeg vil gjøre det offisielt? Må jeg opprette "skopusseforbundet" da? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nå har ikke jeg arrangert NM tidligere, men jeg regner med at du må lage et forbund ja. Ellers vet jeg at når vi har hatt NM og Nordisk i seiling (da med mindre klasser) har det vært nødvendig med mer enn x antall deltakere for at det skal være et offisielt mesterskap. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nå har ikke jeg arrangert NM tidligere, men jeg regner med at du må lage et forbund ja. Ellers vet jeg at når vi har hatt NM og Nordisk i seiling (da med mindre klasser) har det vært nødvendig med mer enn x antall deltakere for at det skal være et offisielt mesterskap. ikke for å gå off topic her, men når og hvor var det du seilet? og hvilken klasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå