jon_gunnar Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg tenkte å legge inn Revolution HD 2.0.15. ( HTC Desire HD ) Etter å ha lest dette "With 2.0.x ROMS I strongly recommend flashing 12.35d.60.140f_26.06.03.24_M2 or 12.28e.60.140f_26.04.02.17_M2_SF radio" må jeg vel til med dette og da? Hvordan finner jeg egentlig ut hva slags RADIO jeg har. Linkene til anbefalt RADIO fungerer heller ikke på http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=840040 forumet. Hvis noen har tid til å svare vil jeg være svært så taknemmlig. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Innstillinger-->om telefonen-->radioprogramvare Har du ikke en av de to versjonene over ville jeg ha flashet ny radio ja =) Edit: fant link til radio på denne siden her Endret 27. februar 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Innstillinger-->om telefonen-->radioprogramvare Har du ikke en av de to versjonene over ville jeg ha flashet ny radio ja =) Edit: fant link til radio på denne siden her Mange takk for det. Problemer her også er at det ikke er mulig å laste ned. Dropbox linkene har blitt sperret etter for stor trafikk. Får forsøke å søke rundt andre steder etter filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå