Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hej. Jej er en liten n00b som har lyzt til å tezte vannkjøling på profezzoren min. Jg hr tenkt å bruke noen vannzlanger og 1 kazzerolle md vann, kan d funke ellr må jg kjøpe det? :wink: Lenke til kommentar
Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 En ting.. Kn du ikke zvare på spm mit? :oops: Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Javel da.. Tviler på at du kan bruke noen desiliter med vann og en kasserolle.. Hvis du vil ha vannkjøling så er nok det beste og kjøpe seg et sett. Waterchill er et bra begynner sett, Koolance har også en del bra prdoukter (hele kabinetter med innebygd vannkjøling). Jeg tror nok at dette kan være det beste for deg. Forresten, du har posta denne tråden i feil kategori.. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 og du får også lov til å droppe alle z'ene... ellers kan det bli harde bud om å lese innlegga dine... jeg personlig blør i øya nå... waterchill er forøvrig det billigste/beste som jeg veit om... post i vannkjøling kategorien.. Lenke til kommentar
Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 og du får også lov til å droppe alle z'ene... ellers kan det bli harde bud om å lese innlegga dine... jeg personlig blør i øya nå... waterchill er forøvrig det billigste/beste som jeg veit om... post i vannkjøling kategorien.. ----- Tk, for alle zvar. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hej. Jej er en liten n00b som har lyzt til å tezte vannkjøling på profezzoren min. Jg hr tenkt å bruke noen vannzlanger og 1 kazzerolle md vann, kan d funke ellr må jg kjøpe det? :wink: En liten n00b ja. Kanskje alt for liten også? Tilogmed for dette forumet? Med et mildest talt barnslig brukernavn, og et språk som nærmest tilhører barnehagen, er du nok det. Fortsetter du slik, så håper jeg virkelig at hele maskinen din kortslutter ved første vannkjølingsforsøk! At ikke en eller annen moderator for lengst har reagert, skyldes nok ene og alene ferietid..... Lenke til kommentar
Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Hej. Jej er en liten n00b som har lyzt til å tezte vannkjøling på profezzoren min. Jg hr tenkt å bruke noen vannzlanger og 1 kazzerolle md vann, kan d funke ellr må jg kjøpe det? :wink: En liten n00b ja. Kanskje alt for liten også? Tilogmed for dette forumet? Med et mildest talt barnslig brukernavn, og et språk som nærmest tilhører barnehagen, er du nok det. Fortsetter du slik, så håper jeg virkelig at hele maskinen din kortslutter ved første vannkjølingsforsøk! At ikke en eller annen moderator for lengst har reagert, skyldes nok ene og alene ferietid..... Viz mg gjrne dn rgln sm sir at zmz zprk ike r lov. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hej. Jej er en liten n00b som har lyzt til å tezte vannkjøling på profezzoren min. Jg hr tenkt å bruke noen vannzlanger og 1 kazzerolle md vann, kan d funke ellr må jg kjøpe det? :wink: En liten n00b ja. Kanskje alt for liten også? Tilogmed for dette forumet? Med et mildest talt barnslig brukernavn, og et språk som nærmest tilhører barnehagen, er du nok det. Fortsetter du slik, så håper jeg virkelig at hele maskinen din kortslutter ved første vannkjølingsforsøk! At ikke en eller annen moderator for lengst har reagert, skyldes nok ene og alene ferietid..... Viz mg gjrne dn rgln sm sir at zmz zprk ike r lov. LES RETNINGSLINJER PUNKT: 1. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Les retningslinjene. Skriv Norsk. Ikke et slags kvasi språk Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg