Gå til innhold

Beste spill Trailer noengang laget.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Må bare dele denne med dere. Fikk gåsehud av å se den. Skal kjøpe dette spillet KUN basert på traileren!

Var det ikke slik at spillet ble dårlig basert på gameplaytrailer elns? Husker noen som sa det til meg en gang. x)

Spillet kommer vel ut siste kvartalet av 2011, så det gjennstår vel å se :o

Lenke til kommentar

Må bare dele denne med dere. Fikk gåsehud av å se den. Skal kjøpe dette spillet KUN basert på traileren!

Var det ikke slik at spillet ble dårlig basert på gameplaytrailer elns? Husker noen som sa det til meg en gang. x)

Spillet kommer vel ut siste kvartalet av 2011, så det gjennstår vel å se :o

Ja du har rett. Håper er enda oppe!

Lenke til kommentar

Mener de sa at traileren har fint lite med selve spillet å gjøre. Vi vil stort sett gå rundt og denge zombier med alt man har for hånden. Lover ikke så veldig bra, akkurat.

Det kan bli moro, men skjønner bekymringen din. Sånne trailere ødelegger dessverre litt av opplevelsen, og man tenker gjerne "vel, neste konsollgenerasjon vil det kanskje se så bra ut".

Lenke til kommentar

Mener de sa at traileren har fint lite med selve spillet å gjøre. Vi vil stort sett gå rundt og denge zombier med alt man har for hånden. Lover ikke så veldig bra, akkurat.

Det kan bli moro, men skjønner bekymringen din. Sånne trailere ødelegger dessverre litt av opplevelsen, og man tenker gjerne "vel, neste konsollgenerasjon vil det kanskje se så bra ut".

Det jeg tenker på at ut ifra traileren tyder det på at vi får en hel familie å styre, men i realiteten får vi bare én person. Mener de sa vi får fire stk i løpet av spillet, men de vil ikke være direkte knyttet til hverandre på noe som helst vis. Så vidt jeg vet. Om adas og andre kjøper spillet pga traileren vil de nok bli svært skuffet. Nå trenger det jo ikke bety at Dead Island blir et dårlig spill, men jeg ville sett ren gameplay før jeg bestemte meg.

Lenke til kommentar

Forstår meg ikke på de som mener dette er en god spill-trailer. De viser ingenting fra spillet, ikke engang historie. Det eneste de viser er en fancy ovendt kronologisk trailer om en familie der alle dør? Deus Ex: Human revolution sin trailer syntes jeg er noe av det beste jeg har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...