Gå til innhold

Intel vs AMD

XyruZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-02 23:14, jallajalla skrev:

Jeg har begge deler men jeg mener bestemt at mor er best til å ta oppvasken og andre huslige gjøremål. **** det er lenge siden hun var på besøk!

Ååååå... Det var dager det. Nå må jeg gjøre alt selv. F***, jeg må til og med gjøre litt når jeg er hos kjærringa. Ille, ille og tøfler til jul...

Nei, kjøp oppvaskmaskin sier nå jeg :smile:

Lenke til kommentar

intel, pågrunn av at p4 prossesoren har skjulte hestekrefter som veldig få programmer bruker, Northwood prossesorene er sinnsyk lette å overklokke og med vellykka overklokking så har du faktisk fått mer for pengene en det gjør med amd, du må jo kjøpe mye extra utstyr for å klokke amd ergo det blir dyrere enn p4 da

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-03 00:45, engen skrev:

Beste oppgradering jeg har gjort? Flunkende ny Elektrolux oppvasmaskin. Slår alt annet. Blir litt varmt inni der, så jeg vurderer å kjøpe vifte. Noen forslag?

Biltema selger 80mm vifter til 50-lappen pr stk. Det er så billig at du kan kjøpe så mange du vil. Med litt kvalitetsmodding får du plass til minst 15 blåsere foran i døra, og hvis du trekker maskinen ut fra veggen kan smelle inn 15 sugere bak.

Da tipper jeg at du blir kvitt den klamme, dampende og varme luften :wink:

Lenke til kommentar

og du vil da få en pc som vandre bortover gulvet(helt magisk....) DETTE TEMAET ER FERDIG FOR F*EN. ikke ta opp dette temaet igjen!! hvis du absolutt MÅ lese mer om denne driten, søk på det her i forumet! før du er ferdig med å lese alt vil pentium 7 og amd etteller annet(vet ikke hv de vil kalle prosessorene sine, de er litt mer kreative en intel som kun legger til en i navnet :wink:

IKKE START DENNE LATTERLIGE DEBATTEN IGJEN!!!

(amd er best, så det så...)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-03 01:18, siDDIs skrev:

intel, pågrunn av at p4 prossesoren har skjulte hestekrefter som veldig få programmer bruker, Northwood prossesorene er sinnsyk lette å overklokke og med vellykka overklokking så har du faktisk fått mer for pengene en det gjør med amd, du må jo kjøpe mye extra utstyr for å klokke amd ergo det blir dyrere enn p4 da

Det du trenger får å overklokke en amd cpu er en blyant, hvis det er en XP cpu trenger du bare teip, lim, og strømførende lakk.

derfor blir det jo ikke dyrere å kjøpe en AMD og overklokke.

Lenke til kommentar

Well...well...

For å si det slik, så er det opptil hver enkelt å velge hva de skal ha.

Hvis du ikke har så mye penger så er det best å kjøpe AMD siden det er billigst. Men hvis man har litt penger så er det bare å kjøpe Intel, grunnet stabilitet og nærmest ingen varme utvikling + at du ikke svir prosessoren og hovedkortet hvis man mister kjølingen sin.

Jeg personlig ville valgt AMD, men siden det er opptil hver enkelt å vurdere så er det ikke noe poeng i at alle skal si sine egne meninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...