XyruZ Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hva er best av AMD Athlon XP og Intel P4. Vet at min XP 1600+ er raskere enn en P4 1,7 GHz. Blir ikke AMD best da Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 AMD er i hvertfall rimeligs kontra ytelse man får igjen for pengene, ingen tvil om det :smile: Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 NEI, NEI, NEI!!! Vær så snill, ikke sett i gang denne diskusjonen igjen. Ber tynt: Ikke en gang til :wink: PS! AMD er best Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Foretrekker fremdeles Intel framfor Cyrix, jaffal... (Når det er snakk om eldre maskiner, jaffal. Vet ikke om Cyrix lever enda.) Men AMD rocker, da... Billig, genialt, koselig, kjapt. Intel: Dyrere, takler visstnok høyere FSB... Og sånt. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Jeg har begge deler men jeg mener bestemt at mor er best til å ta oppvasken og andre huslige gjøremål. **** det er lenge siden hun var på besøk! Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 23:14, jallajalla skrev:Jeg har begge deler men jeg mener bestemt at mor er best til å ta oppvasken og andre huslige gjøremål. **** det er lenge siden hun var på besøk! Ååååå... Det var dager det. Nå må jeg gjøre alt selv. F***, jeg må til og med gjøre litt når jeg er hos kjærringa. Ille, ille og tøfler til jul... Nei, kjøp oppvaskmaskin sier nå jeg :smile: Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Beste oppgradering jeg har gjort? Flunkende ny Elektrolux oppvasmaskin. Slår alt annet. Blir litt varmt inni der, så jeg vurderer å kjøpe vifte. Noen forslag? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 intel, pågrunn av at p4 prossesoren har skjulte hestekrefter som veldig få programmer bruker, Northwood prossesorene er sinnsyk lette å overklokke og med vellykka overklokking så har du faktisk fått mer for pengene en det gjør med amd, du må jo kjøpe mye extra utstyr for å klokke amd ergo det blir dyrere enn p4 da Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Skal vi ha denne kranglen idag og? Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 00:45, engen skrev:Beste oppgradering jeg har gjort? Flunkende ny Elektrolux oppvasmaskin. Slår alt annet. Blir litt varmt inni der, så jeg vurderer å kjøpe vifte. Noen forslag? Biltema selger 80mm vifter til 50-lappen pr stk. Det er så billig at du kan kjøpe så mange du vil. Med litt kvalitetsmodding får du plass til minst 15 blåsere foran i døra, og hvis du trekker maskinen ut fra veggen kan smelle inn 15 sugere bak. Da tipper jeg at du blir kvitt den klamme, dampende og varme luften :wink: Lenke til kommentar
croWman Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 og du vil da få en pc som vandre bortover gulvet(helt magisk....) DETTE TEMAET ER FERDIG FOR F*EN. ikke ta opp dette temaet igjen!! hvis du absolutt MÅ lese mer om denne driten, søk på det her i forumet! før du er ferdig med å lese alt vil pentium 7 og amd etteller annet(vet ikke hv de vil kalle prosessorene sine, de er litt mer kreative en intel som kun legger til en i navnet :wink: IKKE START DENNE LATTERLIGE DEBATTEN IGJEN!!! (amd er best, så det så...) Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 01:18, siDDIs skrev:intel, pågrunn av at p4 prossesoren har skjulte hestekrefter som veldig få programmer bruker, Northwood prossesorene er sinnsyk lette å overklokke og med vellykka overklokking så har du faktisk fått mer for pengene en det gjør med amd, du må jo kjøpe mye extra utstyr for å klokke amd ergo det blir dyrere enn p4 da Det du trenger får å overklokke en amd cpu er en blyant, hvis det er en XP cpu trenger du bare teip, lim, og strømførende lakk. derfor blir det jo ikke dyrere å kjøpe en AMD og overklokke. Lenke til kommentar
Warp Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Som sikkert er gjort for hvem som helst.... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Well...well... For å si det slik, så er det opptil hver enkelt å velge hva de skal ha. Hvis du ikke har så mye penger så er det best å kjøpe AMD siden det er billigst. Men hvis man har litt penger så er det bare å kjøpe Intel, grunnet stabilitet og nærmest ingen varme utvikling + at du ikke svir prosessoren og hovedkortet hvis man mister kjølingen sin. Jeg personlig ville valgt AMD, men siden det er opptil hver enkelt å vurdere så er det ikke noe poeng i at alle skal si sine egne meninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå