mike88 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Skal lage en lang historie kort. Var utpå byen, satt og chilla i sofaen med et par drinks, så kommer det en sjukt fin blondine og setter seg ved siden av, og begynner å snakke med meg, tydeligvis drita. Etter å ha snakket med hun i en god stund lener hun seg mot meg og hinter til at hun vil rote litt, kysser og klår litt på hverandre. Så er spørsmålet, tror dere hun var tiltrukket av meg? Det var hun som tok initiativet, men kanskje hun var altfor påvirket av alkoholen, jeg er vanligvis litt sjenert og er ikke akkurat så flink med jenter, vet ikke hvordan jg skal beskrive utseende mitt, er høy og slank, men aner ikke om jeg er kjekk eller ei. Jeg har aldri rota skikkelig med en jente heller, og denne jenta minst en 8/10 om ikke 9, en av de fineste jentene jeg så på utestedet.. Hadde hun ølbriller? Er det slik at en jente kan se en stygg gutt bli kjekk? eller kanskje en average looking guy kjekk? eller synes hun jeg rett og slett var bra å se på? Hun var også med noen venniner, som satt ved siden av, tror hun ene er ikke 100% sikker sa at hun hadde ølbriller, vet ikke om dette fordi hun ville ha venninen med ut å danse, om hun var sjalu eller om hun rett og slett synes jeg var stygg. Hva tror dere? Det kan også sies at når jeg drikker masse så synes jeg ikke personer blir mer tiltrekkende, men mer motsatt, er mer kresen i fylla... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Det er umulig å vite, alle personer er forskjellige. Men det er nå så at jeg ikke egentlig tror på øl-briller, vi blir ofte bare mindre kritiske og "benytter" oss av de personene i nærheten. Men du må jo åpenbart vært "fin nok". Men hvis du fikk nummeret så kan du jo oppdage hva hun virkelig mener. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Tror du driver med noe serious overthinking. La det være! Treffer du henne igjen så finner du nok uttav det. Kjekk eller ei, ha troa på deg selv, kommer langt med det. Lykke til. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvor gammel er du TS? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvor gammel er du TS? Mike88 kan jo tyde på 22/23. Hvorfor overanalysere alt mulig? Man kan jo bli sprø av mindre. Lev mer - tenk mindre. 2 Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Godt mulig hun hadde "ølbrillene" på, men hva så? Fikk dere en skikkelig connection og du er redd for at hun skal dumpe deg pga looks hvis du ringer henne? Hvis dere ikke utvekslet nr fikk du kost deg med ei smellheit dame på byn -no strings attached. Don't worry, be happy! Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Nei jeg spurte ikke om nr hennes, selv om jeg lett kunne fått det om jeg ville, er ikke egentlig ute etter noe forhold eller en date, var bare på byen å koste meg. Jeg går ikke ut ofte, og da jeg en sjelden gang går ut er jeg ikke den som er mest frampå, går aldri bort til ukjente jenter og begynner å snakke, kan si at jeg er litt sjenert, og har heller ikke stor erfaring når det gjelder jenter, men jeg for endel blikk, og når jeg går gjennom dansegulvet for å kjøpe meg en drink etc, så har det hendt noen ganger at jeg har blitt tafsa på, rumpa etc. Jeg prøver bare å finne ut hvorfor hun jenta kom og satt seg ved siden av meg i sofaen og startet å snakke med meg, sykt pen jente, men det pleier å være gutten som går til jenta ikke motsatt, jentene vil jo bli jakta på ikke jakte selv. Så vi snakker i 30-40min, var mange ganger jeg ikke visste hva jeg skulle spørre om, så det ble stillhet der vi bare satt der et par tre ganger også, føler ikke at jeg var særlig interesant var masse sånne intervju spørsmål hvor bor du, hva driver du med osv osv. Så plutselig lener hun seg mot meg på en kosete måte og hinter at hun vil kose litt, så dum og uerfaren som jeg er tar jeg ikke hintet med engang, hadde ikke drukket altfor mye heller, går litt tid før jeg skjønner det, og etter litt beføling kommer det automatisk. Roter, tar en pause så vil hun mer, så jeg kan ikke ha vært så forferdelig å kysse med om hun ville mer. Vet jeg overanalyserer osv, bare lurer, er veldig veldig sjeldent jeg ser en jente ta initativet overfor en gutt, så da lurer jeg bare på om det var ølbriller eller ei, hun var som sagt utrolig fin og sånne jenter som det pleier ofte å være veldig vanskelig å komme i kontakt med. Jeg utstråler heller ikke akkurat selvtilitt, er en ganske rolig person egentlig, men da jg snakket med hun var jeg ikke nervøs eller noe. Jeg har fått høre noen ganger at jeg er kjekk også, men er vanskelig å bedømme seg selv. Btw er 22 år gammel Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har tydeligvis akkurat samme personlighet som deg, og opplevde noe lignende for noen måneder siden. Hun prøvde seg temmelig tydelig, og jeg (uerfaren som jeg er) var litt forsiktig (dog ikke helt avvisende). Endte med ingenting. Så treffer jeg samme jente igjen en måned senere (temmelig full denne gangen også), snakker i 10 minutter før jeg prøver å kysse henne, men blir overaskende nok kontret med åpen kjæft og tunge og alt som er . Vi fortsetter så å snakke i 10 min og jeg tror jeg har henne i min hule hånd, men så ut av det blå vil hun plutselig ikke snakke med meg mer (jeg verken sa eller gjorde noe spesielt). Første gang trodde jeg jo det bare var pga hun var dritings, men andre gang trodde jeg at jeg fikk en bekreftelse på at hun faktisk var interessert. Men så plutselig ville hun ikke snakke med meg mer. Mindfuck deluxe. Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) ser den... Jenter er noen rare vesener, helt umulig å skjønne dem... Hu jenta jeg var i lag med fordufta plutselig, uten så mye som et hade, vet ikke hvor hun ble av men gadd ikke å lete heller. Så hadde vi 3 av venninene hennes rundt oss, ikke at de sa noe men følte litt at de ville beskytte hun, vanskelig å splitte en jentegjeng på 4.. Så ikke ut som de hadde drukket heller, og da hu jenta jeg hadde fått god kontakt med gikk på do satt hu ene seg tett intill meg, føltes som hun gnidde seg intill meg, men jeg tok fram mobilen og begynte å tekste, ignorerte venninene mens hu var på do, kanskje de ble irriterte hva vet vel jg, men var ikke noe interessert i å snakke med dem nei. Jeg er ganske sikker på at det var venninene som fikk hun bort fra meg, men er ikke sikker. Endret 28. februar 2011 av Mike88 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Hun var også med noen venniner, som satt ved siden av, tror hun ene er ikke 100% sikker sa at hun hadde ølbriller, vet ikke om dette fordi hun ville ha venninen med ut å danse, om hun var sjalu eller om hun rett og slett synes jeg var stygg. Sånn er alltid jenter og de ville nok tatt hun blondina ut av situasjonen uansett hvem hun rotet med. Det handler om at i det sekund en venninde gjør noe som er på "kanten" eller hva man nå skal kalle det og være moralske overvåkere for en stund Jeg ville ikke tenkt så mye over det annet enn at det er en kul greie for deg dersom du synes det er en kul greie. Hun var drita og sikkert ikke den første random karen hun roter med ute på byen. Når det gjelder jenter og ølbriller, så tror jeg personlig ikke de får samme ølbrillene som vi gutter kan få. Jeg tror det går mer på at de mister fornuft og dermed gjør ting som de kanskje ikke burde og som de blir flaue over dagen etter. Erfaringsmessig blir jenter heller motsatt og evig høy på seg selv og hvem de omgåes med på byen. Det handler om sosial status og status-horer er det nok av som det er på byen. Må for all del ikke kommer å sette deg dersom du ikke har rette vennnene - gud forby! Det handler ikke om hvem du er, men hva du er. Endret 28. februar 2011 av Mantoius Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 og da hu jenta jeg hadde fått god kontakt med gikk på do satt hu ene seg tett intill meg, føltes som hun gnidde seg intill meg, men jeg tok fram mobilen og begynte å tekste, ignorerte venninene mens hu var på do, kanskje de ble irriterte hva vet vel jg, men var ikke noe interessert i å snakke med dem nei. Jeg er ganske sikker på at det var venninene som fikk hun bort fra meg, men er ikke sikker. Jeg skjønner ikke hvorfor du bare ignorerte dem mens du satt der med dem? De vil da absolutt ikke få noe godt inntrykk av deg om du virker som en arrogant jævel som ikke gidder å snakke med dem. Det er da grunn nok til at venninnene ville få hun bort fra deg. Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 og da hu jenta jeg hadde fått god kontakt med gikk på do satt hu ene seg tett intill meg, føltes som hun gnidde seg intill meg, men jeg tok fram mobilen og begynte å tekste, ignorerte venninene mens hu var på do, kanskje de ble irriterte hva vet vel jg, men var ikke noe interessert i å snakke med dem nei. Jeg er ganske sikker på at det var venninene som fikk hun bort fra meg, men er ikke sikker. Jeg skjønner ikke hvorfor du bare ignorerte dem mens du satt der med dem? De vil da absolutt ikke få noe godt inntrykk av deg om du virker som en arrogant jævel som ikke gidder å snakke med dem. Det er da grunn nok til at venninnene ville få hun bort fra deg. Det kom kanskje ut litt feil. Hun gikk på do og jeg bare satt der og så dum ut, så jeg tok fram mobilen og teksta en kamerat. Er litt sjenert, og det var ikke akkurat som at de satt der og så på meg og forventa at jeg skulle si noe de var i sin egen verden dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå