nag-sinn Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg sitter med et ti4200 og har bare lasta ned detonator 44.03 hva andre drivere bør jeg ha med? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg sitter med et ti4200 og har bare lasta ned detonator 44.03 hva andre drivere bør jeg ha med? Ingen andre! Dvs, hvis du skal overklokke kan du laste ned rivatuner i tillegg, og den blir fint implentert i driverene... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 du trenger da bare nyeste detonator? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 ok takk men jg får så lav score på 3dmark 2001se bare knappe 7000 poeng med cel. 1,7 ghz og 256ddr ram. er det rammen som er for lite? hva bør jeg klokke kortet til? tror den kjører på 250, 500. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 det finnes et hav av drivere og velge mellom de vanligste er driverne til produsenten av kortet: Modifiserte drivere av nvidia som kan støtte spesielle funksjoner eller gi bedre ytelse i noen tilfeller Nvidia sine drivere: de siste og heteste driverne som finnes Omegacorner sine drivere: drivere som er optimalisert for å gi bra bilde men man får en liten nedettelse av ytelsen I tilegg til en av de nevnte er det lurt å legge inn chipset drivere til hovedkort og skal du overklokke er rivatuner et godt valg En celeron er en meget dårlig cpu som yter tragiskt det er nok denne som holder maskinen tilbake, har du sdram så er løpet kjørt maskinen er for dårlig til å yte mer. en typisk pakkepc som holdeer et år til, husk 3dmark er ikke alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå