Thlom Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hehe, ser jeg har postet en del tråder i det siste, men håper dere ikke tar skade av det. Dagens spørsmål er: Hvordan får jeg forminsket ett vindu som er større enn skjermområdet? mozilla mailklienten fyller ca 175% av skjermområdet, så jeg får ikke tak i noen av sidene med musa. kun innboksen som viser. Jeg kjører fluxbox btw. tresprit(?) nevnte noe om alt+høyretasten, men det funket ikke Lenke til kommentar
whoi Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hos meg kan jeg ihvertfall bruke alt+venstre museknapp for å flytte vinduer, og alt+høyre museknapp for å gjøre om størrelsen på dem. Med den metoden skulle det ikke være noe problem, men hvis du sier at det ikke virker hos deg, så kan du kille mozilla, og starte det med paramtere for størrelsen på vinduet, eller rename/fjerne ~/.mozilla mappa, så den går tilbake til standard. Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 I Opera så er det mulig å holde Ctrl inne, samtidig som du bruker scrollehjulet på musa. Gjøres det på samme måte i Mozilla? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Hos meg kan jeg ihvertfall bruke alt+venstre museknapp for å flytte vinduer, og alt+høyre museknapp for å gjøre om størrelsen på dem. Det gikk ikke, mest sannsynlig fordi vinduet er maksimert. Med den metoden skulle det ikke være noe problem, men hvis du sier at det ikke virker hos deg, så kan du kille mozilla, og starte det med paramtere for størrelsen på vinduet, eller rename/fjerne ~/.mozilla mappa, så den går tilbake til standard. Får prøve det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 I Opera så er det mulig å holde Ctrl inne, samtidig som du bruker scrollehjulet på musa. Gjøres det på samme måte i Mozilla? Hæ? Du mener endring av skriftstørrelse? Det var isåfall ikke det det ble spurt om... Lenke til kommentar
whoi Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hos meg kan jeg ihvertfall bruke alt+venstre museknapp for å flytte vinduer, og alt+høyre museknapp for å gjøre om størrelsen på dem. Det gikk ikke, mest sannsynlig fordi vinduet er maksimert. Jeg testa nettopp med et maksimert vindu, og det virka helt fint. Jeg bruker ikke fluxbox da, men trodde det funka der og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå